|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Hva er det morsomste du har gjort i London?Jeg skal snart på tur med lillesøsteren min, nemlig.
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Vinopolis!
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Jeg slår et slag for Science Museum. Mannen og jeg var barnløse sist vi var der, og storkoste oss.
|
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Fotball?! I november?!
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Det fins ikke dårlig vær bare dårlige klær. Dessuten sitter man så tett at man holder seg god og varm.
|
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Husk å ta bilder fra kampen, Toffen!
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?En venninne og jeg brukte opp mye penger på dansemaskiner (sånn a la dansematter) på et svært spillsted. Det var ganske morsomt, vi var fulle og skikkelig dårlig til å danse.
|
|
|
#8 |
|
One of These Days
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Ikke aktuelt i det hele tatt, men det beste jeg har jeg gjort i London var Muse-konsert på Wembley! Henry Moore-utstilling i Ealing, men det nok heller ikke aktuelt. Tate er bra. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Det morsomste var å danse natten lang til beinhard drum'nbass på klubben til Goldie. Men så lenge du ikke har en tidsmaskin så er jo det litt vanskelig. Jeg likte blomstermarkedet. Ikke så mye på grunn av blomstene, men mer på grunn av folkelivet, de rare klezmerbandene, de gode bakeriene og alt det rare selgerne ropte.
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Magnetic Fields-konsert, antagelig. Men det var kanskje ikke det du ville høre?
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Jeg syntes det var fantastisk gøy på det digre diskoteket Hippodrome i 1985. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
kamerat
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Å ja, dim sum er nesten obligatorisk i London! Det så bra ut, amylin! Og så må vi på gastropub, tenker jeg. :matvrak:
|
|
|
#13 |
|
kamerat
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?
Det teller som gøy i min bok.
|
|
|
#14 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Forresten er vel The Reduced Shakespeare Company det "haha"-morsomste jeg har sett i London. Jeg vet ikke om de har forestilling i London for tiden og i så fall hva da, men det er verdt å undersøke.
|
|
|
#16 |
|
En som trener
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
One of These Days
|
Det er det "haha"-morsomste jeg også har sett i London. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Det morsomste jeg husker, var teaterforestillingene vi så da vi var på bryllupsreisen vår. Mousetrap og Stones in his pockets.
|
![]() |
|
|