Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gåver til jenter, 12 og 15 år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-10, 11:47   #1
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Gåver til jenter, 12 og 15 år

Samboer er onkel til tre. To jenter 12+15 år og ein gut på fire. Gutungen har eg møtt, men ikkje dei to jentene. Kvart år har me planlagt å sende gåver, men har aldri somla oss til det. Mannen var flink til å følge dei opp før han flytta hit...

Men eg aner jo ikkje kva dei kan tenke seg? Innser at eg ikkje har noko bekjentskap med unger i den alderen, så eg har vorten litt rådvill. Eg veit den eine likar å teikne, men ikkje hvilken. Dei bur i Sverige. Kunne tenke meg å bruke nokre hundrelappar på kvar.

Tips?

Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 11:52   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gåver til jenter, 12 og 15 år

Jeg er tantet til jenter på den alderen. Hun på 15 er glad i sminke, smykker, klær, skjerf - dog aller mest penger. Det får de ikke til meg. Den 15-årige har nettopp piercet leppa - så i år får hun en "diamant" å ha der.
12-åringen ønsker seg klær.

Ellers så kan jo f.eks headset være noe?

Gammel 13-11-10, 11:55   #3
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Øyredobbar.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 11:58   #4
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du kan jo f.eks kjøpe de leggvarmere som er populære nå, hansker o.l., slike ting der man ikke trenger å vite størrelsen nøyaktig.
Noe julepynt som de kan ha på rommet sitt.
Norsk julemusikk på cd.
Litt norsk godteri som ikke finnes i Sverige? (Vet iallefall at dansker blir veldig glad for seigmenn, og det finnes vel ikke i Sverige heller?).
Lypsyler, en godluktende krem/såpe fra Body Shop el.l.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 13:40   #5
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg er tantet til jenter på den alderen. Hun på 15 er glad i sminke, smykker, klær, skjerf - dog aller mest penger. Det får de ikke til meg. Den 15-årige har nettopp piercet leppa - så i år får hun en "diamant" å ha der.
12-åringen ønsker seg klær.

Ellers så kan jo f.eks headset være noe?

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Øyredobbar.

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

Du kan jo f.eks kjøpe de leggvarmere som er populære nå, hansker o.l., slike ting der man ikke trenger å vite størrelsen nøyaktig.
Noe julepynt som de kan ha på rommet sitt.
Norsk julemusikk på cd.
Litt norsk godteri som ikke finnes i Sverige? (Vet iallefall at dansker blir veldig glad for seigmenn, og det finnes vel ikke i Sverige heller?).
Lypsyler, en godluktende krem/såpe fra Body Shop el.l.

Tusen takk! Då trur eg at eg har eit utgangspunkt!

Sminke trur eg at eg skal unngå, eg er så talentlaus på det området sjølv at eg i allefall ikkje kan finne til andre. Reknar med at dei sikkert brukar litt.

Eit lite smykke kanskje, votter/hansker/lue/skjerf og ein tur på Bodyshop er herved planen.

Er seigmenn veldig norsk altså? Det må jo bli ein vinnar å putte i litt godis.

Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 21:03   #6
Lillebill
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gavekort på ITunes?

Gammel 15-11-10, 21:11   #7
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Gåver til jenter, 12 og 15 år

Kinobilletter er alltid populært å få her i huset i allefall

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 22:30   #8
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg spurte min 15-åringen nå:

ID-Bare minerals sminke
Hårkur
Samleboks med dvd'er, feks sex in the city, OTH, Gossip girl
Gavekort på Gina Tricot

12-åring:
Onepiece
Klær fra
Bikbok
Filmer
Hårstæsj

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.