Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Javaproblemer

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-10, 18:08   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Javaproblemer

Jeg har problemer med å få betalt med kredittkort, åpnet nettbank og gjøre andre ting som krever bruk av Java. Det ser ut som om Java ikke starter opp. Jeg har kjørt automatisk oppdatering av Java, men det hjalp ikke. Det er forøvrig samme problem på begge pc'ene våre.

Hva gjør jeg??

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 18:32   #2
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Java problemer

Opplever det samme med Google Chrome. Må bruke Firefox. Da funker nettbanken.

Gammel 13-11-10, 02:21   #3
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Javaproblemer

jeg bruker Sparebank1, og der funker ikke Chrome...

Gammel 13-11-10, 02:49   #4
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg har samme problemet i Firefox og Dnb sin nettbank. Må bruke Explorer for å få det til.

Gammel 13-11-10, 14:20   #5
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jeg har brukt Chrome på Sparebank1 sin nettbank i over et år uten problemer, men nå funker det ikke i hele tatt. Problemet kom helt plutselig.

Jeg har lastet ned Firefox og der funker betalingen, men jeg får ikke den aktuelle nettsiden til å funke skikkelig. Så da ble det Explorer da - treg som sirup, men jeg får smøre meg med tålmodighet.

Gammel 13-11-10, 14:26   #6
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har det samme problemet i Chrome, men i Explorer går det fint.

Gammel 13-11-10, 15:15   #7
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg har brukt Chrome på Sparebank1 sin nettbank i over et år uten problemer, men nå funker det ikke i hele tatt. Problemet kom helt plutselig.

Jeg har lastet ned Firefox og der funker betalingen, men jeg får ikke den aktuelle nettsiden til å funke skikkelig. Så da ble det Explorer da - treg som sirup, men jeg får smøre meg med tålmodighet.

Jupp, det fungerte for noen uker siden, men de siste gangene har det ikke fungert. Usikker på om problemet skyldes nettleseren eller Java-oppdateringen som kom for kort tid siden.

Gammel 13-11-10, 20:17   #8
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Jupp, det fungerte for noen uker siden, men de siste gangene har det ikke fungert. Usikker på om problemet skyldes nettleseren eller Java-oppdateringen som kom for kort tid siden.

Hos meg kom problemet før jeg installerte den nye Java-versjonen. Jeg trodde at denne oppdateringen ville løse problemet, men det gjorde den ikke.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34.