|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Permakulturell
|
Sv: [VIN]Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerJeg tror muligens at mannen min handler vin som deg, smilefjes. Han kom i alle fall hjem, glad og fornøyd, med en ny cava. "Ble den anbefalt av noen?", spurte jeg. Han kikket bare dumt på meg og viste frem den fantastiske vinposen han fikk med, en sånn derre isolasjonspose som skal holde vinen kjølig lenge. Ja, også kostet den bare rett over hundrelappen.
|
|
|
#162 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: [VIN]Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske viner
Ikke kjøre i fylla?
|
|
|
#164 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [VIN]Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske viner
For eksempel.
|
|
|
|
#165 |
|
Passiv
|
Sv: [VIN]Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerAaaaaah - vi har et nytt offer. |
|
|
|
#166 |
|
Passiv
|
Sv: [VIN]Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske viner(Det er lov å sladre? Drammen drikker Seljord vinen med isbiter. Den røde. |
|
|
|
#167 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
|
|
|
#168 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: [VIN]Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerHerregud, at jeg har gått glipp av denne tråden!
|
|
|
#169 |
|
Metallica!!
|
Sv: [VIN]Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerJa er det ikke på tide?
|
|
|
#170 |
|
Passiv
|
Sv: [VIN]Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerEndelig tilbake. Jeg har vært helt lost uten vinanmeldelsene. |
|
|
|
#171 |
|
Passiv
|
Jøss, dette var jammen litt av en tråd. |
|
|
|
#174 |
|
Passiv
|
Sv: [VIN]Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerNuh! |
|
|
|
#176 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
|
|
|
|
#177 |
|
Dig for victory!
|
Sv: [VIN]Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerHurra! Ny vinanmeldelse! Var denne så bra at du bare skal ha sånn framover, eller tør vi håpe på ny vin og nytt innlegg i tråden neste uke?
|
|
|
|
#178 |
|
I endring
|
Sv: [VIN]Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerMen hva jeg gjør i en vintråd det vites ikke. Jeg drakk meg full på dårlig kiwivin når jeg var 15 og etter det har jeg ikke klart lukten en gang. Men egen baylies tråd blir litt snau da det ikke er så mange sorter å velge i.
|
|
|
#179 |
|
Passiv
|
Sv: [VIN]Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerDer kom den, ja. |
|
|
|
#180 |
|
Passiv
|
Sv: [VIN]Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerFortell meg hva kneppkaker er. Jeg har alltid hatt lyst til å drepe Gud. :-) |
|
![]() |
|
|