|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En helg i Bergen. Hva bør oppleves og hvor spise?Helgen 3. til 5. desember går ferden til Bergen. Billige flybilletter er hovedårsaken til at turen går akkurat til Bergen, men samtidig var jeg i Bergen en gang for hundre år siden og ble så absolutt sjarmert av byen.
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: En helg i Bergen. Hva bør oppleves og hvor spise?Du må på Fløyen på søndagen, tenning av adventslys og sikkert noen ararngementer, enten ved restauranten eller ved Skomakerdiket. Her er det helt greie turveier, og selv om du må være varmt kledd, så trenger du ikke turutstyr. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: En helg i Bergen. Hva bør oppleves og hvor spise?Eh, kaffe med meg? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Den som gir seg...
Sv: En helg i Bergen. Hva bør oppleves og hvor spise?
Å vennen! Kanskje jeg klarer å snike meg vekk en time eller to? Det må jeg vel få til! Det hadde vært veldig koselig!
|
|
|
#6 |
|
Sv: En helg i Bergen. Hva bør oppleves og hvor spise?OG alt det som Blå sa, samt Pepperkakebyen (ja,moro for voksne også), Red Sun Sushi i Kong Oscarsgate like bortenfor Bryggen, Krystall for en god rødvinsopplevelse (ligger like ved Red Sun), shopping i Skostredet, kaffe på Det Lille Kaffekompaniet ved Fløyens inngang, en vandring i Øvregaten til venstre for inngangen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sv: En helg i Bergen. Hva bør oppleves og hvor spise?
Eller du kan ta ham med |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: En helg i Bergen. Hva bør oppleves og hvor spise?Er det fremdeles glassblåserverksted nede ved korskirkealmenningen? |
|
|
|
![]() |
|
|