Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva synes du om denne vogna

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-10, 23:16   #61
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du om denne vogna

Og der hadde jeg sendt avgårde en mail til Simo gitt.

Gammel 14-11-10, 23:31   #62
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Gådd altså. Nå så jeg prisen på vogna. 4000 kroner er jo rasende billig. Men passer sportsdel på denne?
Og Isolde, jeg finner ikke den vogna inne på ønskebørn.

Gammel 14-11-10, 23:33   #63
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er jo ikke lange biten til Danmark da, fin weekendtur det.
Bør kanskje ha litt størrelse på bagasjerommet om du skla ha med en slik hjem!!

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 23:36   #64
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av carmenzita, her.

Er jo ikke lange biten til Danmark da, fin weekendtur det.
Bør kanskje ha litt størrelse på bagasjerommet om du skla ha med en slik hjem!!

Det må nok bli med båten. Og neida, det er egentlig ikke lange turen, men finnes det en butikk som selger disse i København? Det er det som er problemet. Hvis jeg må ut av byen for å handle.
Prøver å finne butikker nå, men det laster så sakte inne på den siden. Tror jaggu jeg fant vogna og, ikke så lett å se den da det kun var bilde av stelleveska. Har klikke på linken og håper vogna er bak den. :venter på treg nettside nå:
Shit altså. Jeg ble SÅ gira jeg. Den vogna MÅ og SKAL jeg ha om det går å sette sportsvogninnsats på den.

Gammel 15-11-10, 00:06   #65
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Her er linken til ønskebørn: http://www.onskeborn.dk/da-DK/Produc...ogne/Simo.aspx

Du får den ikke i norge.. Simo mener at det ikke er marked for dette i norge så de leverer den bare til danmark. Flere har prøvd før.

Jeg var innom mange ønskebørn butikker i danmark og de fleste hadde denne inne. Ville bare sendt en mail til den som er nærmest der båten går inn og hørt om de har den inne. Vil tro det da den dyre startpakken med seng osv til 6500kr inneholder den vognen.

Alle de skandinaviske merkene, Brio, Simo, Emmaljunga, Basson, Teutonia har danske versjoner av sine vogner som er mellom 95 og 97cm. Men de selges bare i danmark. Men er nok IKKE noe problem å få de sendt til norge. Eventuelt kjøpe på dansk qxl og få den sendt. Om du ikke vil ha en helgetur altså. Men nyprisen til 4000kr er jo ingenting. Men går nok ikke å ha sportsvogndel på den.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 00:23   #66
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Isolde, jeg fant ordentlig link til slutt. Den første jeg søkte opp var helt tullete og ville ikke laste ned sidene.

Arg, ingen sportsvogndel på vogna altså. Kunne jeg hoppet rett fra bagvogn og over i trille så hadde jo ikke det gjort noe men det kan jeg ikke. Hm. Så dumt. VRÆL. Snufs.

Nei. Æsj. Må gå i tenkeboksen litt. Organisere. Hm.
Noen ganger hater jeg å være vogngal, skulle ønske jeg ikke brydde meg i det hele tatt bare vogna hadde hatt fire jul og kalesje.

Gammel 15-11-10, 00:44   #67
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Dyr ting å være gal etter.. men vil nå si at mannen har tapt mye mer penger på bilgalskapen sin enn jeg på mine vogner. Siden jeg sikkert bare får 1 barn til så skal jeg ha de vognene jeg vil ha.. få det ut av systemet. Det som er irriterende er at jeg er så grusomt fornøyd med TFK vognene mine. Både sportsvogna og paraplytrillen. Og siden begge kan brukes med samme bag, og samme bilseteadapter klarer jeg ikke selge de.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 10:05   #68
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nin: Hele poenget med at vogna er så lang er jo at du ikke skal trenge sportsvognsdel. I de danske vognene jeg har sett har de et brett oppi som gjør at ungen kan sitte i vogna. Men de får jo ikke noe hodestøtte.

..... ja, og så kan jeg ikke forstå at folk gidder å ha så innmari tung vogn.

Gammel 15-11-10, 10:20   #69
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Dyr ting å være gal etter.. men vil nå si at mannen har tapt mye mer penger på bilgalskapen sin enn jeg på mine vogner. Siden jeg sikkert bare får 1 barn til så skal jeg ha de vognene jeg vil ha.. få det ut av systemet. Det som er irriterende er at jeg er så grusomt fornøyd med TFK vognene mine. Både sportsvogna og paraplytrillen. Og siden begge kan brukes med samme bag, og samme bilseteadapter klarer jeg ikke selge de.

Jeg hadde den vogna, sporsvogna, men jeg ble liksom aldri fortrolig med den jeg. Men god å trille var den.

Gammel 15-11-10, 10:25   #70
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nin: Hele poenget med at vogna er så lang er jo at du ikke skal trenge sportsvognsdel. I de danske vognene jeg har sett har de et brett oppi som gjør at ungen kan sitte i vogna. Men de får jo ikke noe hodestøtte.

..... ja, og så kan jeg ikke forstå at folk gidder å ha så innmari tung vogn.

Du har jo så rett. Men jeg kjenner meg selv, jeg kommer ikke til å bruke den så lenge, ikke bare den. Til soving så, men når ungen går selv innimellom er det jo greit med sportsdel. Og jeg har ikke plass til to vogner samtidig.
Jeg ser, og bruker fornuft og skjønner at jeg nok aldri blir å eie det gliset der.

At vogna er tung gjør ingenting. Triller stort sett flatt.Her er det ikke så mye bakker, og i de få som er tar jeg det som trim. Trenger fint å gå av meg noen kilo.
Greia er at jeg synes de er så sjikkelig, sjikkelig fine. Jeg begynte vogngalskapen min med en silvercross i 1986 og har etter det alltid vært svak for store drog.

Jeg skal være flink, kjøpte ei simo duo vogn å prøve og ikke tenke mer på denne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.