|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Skal jeg sende han i bhg i dag?Er så trøtt at jeg ikke klarer å tenke akkurat nå.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Skal jeg sende han i bhg i dag?Jeg synes ikke du er mongomor om du sender han i bhg nei. Det eneste som kan skje er at de ringer deg om at du må hente han, så jeg hadde sendt han avgårde med god samvittighet. |
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Skal jeg sende han i bhg i dag?Lett å si for meg som ikke er alenemor og har familie i nærheten, jeg ville holdt ham hjemme og om jeg var lei, sørget for at faren eller besteforeldre hadde ham. :bortskjemt:
|
|
|
#5 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal jeg sende han i bhg i dag?Han var feberfri i går? Så da har han jo hatt "hviledagen" sin, tenker jeg.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Skal jeg sende han i bhg i dag?Jeg hadde latt han ha litt kortere dag. Han er like lite tjent med at du er dødsliten. Da kan du få hentet deg inn igjen med litt søvn mens han er i bhg. |
|
|
|
#7 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal jeg sende han i bhg i dag?Pga hostingen hadde jeg holdt han hjemme, lei eller ikke.
|
|
|
#8 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Skal jeg sende han i bhg i dag?hadde kanskje sendt han fra 10-15 tenkte jeg.. playhouse er han drit lei... nå ligger han på gulvet og ser på teletubbies-dvd og sparker i tv hyllen og roper nei nei nei nei, ikke den veien, lala gå der, tubbikake på hode, osv, for han vet nøyaktig hva skjer.. hehe..
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Skal jeg sende han i bhg i dag?Min lille astmasønn holdes ikke hjemme hvis eneste symptom er hoste. Det gjør han jo 6 måneder i året. Han er frisk, men hoster som om han hadde røyka 40 om dagen i 40 år.
|
|
|
|
#11 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Skal jeg sende han i bhg i dag?
Ja det er ikke kjekt. får stygge blikk på butikken f.eks som sier: Hjelpemeg, hvorfor har du han der ute, smittebombe osv..
|
|
|
#12 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Jeg synes du er både flink og fornuftig som har ham hjemme i dag! Håper dere får en god dag sammen.
|
|
|
#14 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Skal jeg sende han i bhg i dag?Jeg synes det hørtes ut som et klokt og lurt valg, jeg har det på samme måten selv, siden to av mine tre er astmabarn og hoster mye.
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Hvis jeg var deg ville jeg vurdert om slike uttrykk var passende å bruke i et offentlig rom som her. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Skal jeg sende han i bhg i dag?Håper det ble en fin dag for dere. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Skal jeg sende han i bhg i dag?Håper du ikke er helt utslitt!
Jeg er enig. Jeg kjenner noen som har barn med Downs, og hun blir ikke så glad når hun hører det uttrykket der ... Jeg skjønner at det kun er ubetenksomt og ikke vondt ment, men likevel.
|
|
|
|
#18 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Skal jeg sende han i bhg i dag?Mongomor. Du verden. |
|
|