Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal jeg sende han i bhg i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-10, 08:56   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Skal jeg sende han i bhg i dag?

Er så trøtt at jeg ikke klarer å tenke akkurat nå.
Oskar hadde feber, torsdag, fredag og lørdag. i går var han feberfri, men han hoster fortsatt som om han har kols og han spiser lite, men han er så (forbaska) hyper at jeg går helt på veggene her kjenner jeg hvis jeg må underholde han en til dag. Lite soving er det blitt pga hoste og astmamedisinering. i tillegg våknet han kl 5, sprudlende klar for å slite ut mamma...
Pleier å la han få en hviledag hjemme hvis han er sånn som nå og jeg strengt tatt ikke MÅ på skolen, som i dag... men jeg kjenner vi begge kunne trengt litt tid fra hverandre..

Er jeg skikkelig mongomor hvis jeg sender han i bhg i dag?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 08:59   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Skal jeg sende han i bhg i dag?

Jeg synes ikke du er mongomor om du sender han i bhg nei. Det eneste som kan skje er at de ringer deg om at du må hente han, så jeg hadde sendt han avgårde med god samvittighet.

Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 09:01   #3
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lett å si for meg som ikke er alenemor og har familie i nærheten, jeg ville holdt ham hjemme og om jeg var lei, sørget for at faren eller besteforeldre hadde ham. :bortskjemt:

Han sover litt på dagtid, gjør han ikke? Og du har Playhouse?

Jeg tenker det alltid straffer seg å sende unger for tidlig i barnehagen, for da blir de gjerne syke igjen og så rykker man tilbake til start.

Gammel 15-11-10, 09:02   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde nok holdt han hjemme, selv om jeg skjønner godt at du er sliten.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 09:03   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Han var feberfri i går? Så da har han jo hatt "hviledagen" sin, tenker jeg.

Gjøre det til kort dag, kanskje?

Gammel 15-11-10, 09:05   #6
Left
Passiv

Standard

Jeg hadde latt han ha litt kortere dag. Han er like lite tjent med at du er dødsliten. Da kan du få hentet deg inn igjen med litt søvn mens han er i bhg.

Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 09:06   #7
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Pga hostingen hadde jeg holdt han hjemme, lei eller ikke.

Gammel 15-11-10, 09:07   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

hadde kanskje sendt han fra 10-15 tenkte jeg.. playhouse er han drit lei... nå ligger han på gulvet og ser på teletubbies-dvd og sparker i tv hyllen og roper nei nei nei nei, ikke den veien, lala gå der, tubbikake på hode, osv, for han vet nøyaktig hva skjer.. hehe..

Ja det er det jeg tenker, jeg MÅ gå på skolen onsdag-fredag og da er det en stor fordel at han er helt frisk...
Men samtidig så er det jo så dumt om jeg skal holde han hjemme kun pga hostingen, for han er sånn som dette 8 av 12 mnd i året, minus feberen da.. den er der bare 2 ganger i mnd eller noe.. hehe.. Barnehagen har et lager av medisiner så de vet hvordan de skal takle det, men jeg er liksom redd han skal få feber igjen.

Gammel 15-11-10, 09:41   #9
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

han blir hjemme.

vi får heller ta oss en tur på senteret og shoppe litt..

Gammel 15-11-10, 09:53   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min lille astmasønn holdes ikke hjemme hvis eneste symptom er hoste. Det gjør han jo 6 måneder i året. Han er frisk, men hoster som om han hadde røyka 40 om dagen i 40 år.

Vi har god dialog med barnehagen. Hvis han har sånne dårlige perioder, så gir vi beskjed om det og så har de litt lavere terskel for å ringe hvis han er slapp og sliten.

Gammel 15-11-10, 09:56   #11
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Min lille astmasønn holdes ikke hjemme hvis eneste symptom er hoste. Det gjør han jo 6 måneder i året. Han er frisk, men hoster som om han hadde røyka 40 om dagen i 40 år.

Ja det er ikke kjekt. får stygge blikk på butikken f.eks som sier: Hjelpemeg, hvorfor har du han der ute, smittebombe osv.. jaja..

men han blir nå hjemme.. vi lader opp til i morgen. Vil gjerne at han skal få i seg litt mat..

Gammel 15-11-10, 09:59   #12
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Ja det er ikke kjekt. får stygge blikk på butikken f.eks som sier: Hjelpemeg, hvorfor har du han der ute, smittebombe osv.. jaja..

men han blir nå hjemme.. vi lader opp til i morgen. Vil gjerne at han skal få i seg litt mat..

Jeg synes du er både flink og fornuftig som har ham hjemme i dag! Håper dere får en god dag sammen.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 10:02   #13
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Takk. Får heller prøve å sove litt når han sover.

Gammel 15-11-10, 10:20   #14
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Jeg synes det hørtes ut som et klokt og lurt valg, jeg har det på samme måten selv, siden to av mine tre er astmabarn og hoster mye.
Prøv å kose dere litt i dag da!

Gammel 15-11-10, 13:29   #15
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Er jeg skikkelig mongomor hvis jeg sender han i bhg i dag?

Hvis jeg var deg ville jeg vurdert om slike uttrykk var passende å bruke i et offentlig rom som her.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 16:47   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Håper det ble en fin dag for dere.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 17:07   #17
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Håper du ikke er helt utslitt!

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Hvis jeg var deg ville jeg vurdert om slike uttrykk var passende å bruke i et offentlig rom som her.

Jeg er enig. Jeg kjenner noen som har barn med Downs, og hun blir ikke så glad når hun hører det uttrykket der ... Jeg skjønner at det kun er ubetenksomt og ikke vondt ment, men likevel.

Gammel 16-11-10, 17:51   #18
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Mongomor. Du verden.
God bedring til gutten.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.