|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Julegaver - bilder av barnaVi har fått tilbake noen superfine bilder av yngste, tatt på skolen (Førsteklassebildet). Er det sært å gi bort bilde av et av barna når man faktisk har flere? Eldste har ikke tatt bilder på skolen i år. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaver - bilder av barnaDet synes jeg er helt greit. 1. klasse bildet er jo litt spesielt da, så jeg tror ikke de reagerer på at de ikke får av den eldste. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaver - bilder av barnaTil besteforeldre er det helt greit å gi bilder av barnebarna syns jeg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Julegaver - bilder av barna
Har besteforeldrene 1.klasse bilde av eldste da?
|
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Julegaver - bilder av barnaSå lenge det ikke er slik at det alltid er det ene barnet som blir fotografert, pyntet og vist frem er det vel helt greit? Det er hvert sitt år at det tas bilder. Og selvfølgelig vil besteforeldrene ha førsteklassebilde.
|
|
|
#6 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Julegaver - bilder av barnaFørsteklassebilde av eldste var tragiske greier. Veldig dårlig fotograf med en grønn/sort bakgrunn fra 1970. Jeg heller mot å ta et veldig koselig førsteskoledagbilde av eldste, samt fotografbilde av yngste som også er lyst og lett. Da blir det greit. Jeg gir uansett ikke bilder av barna til andre enn besteforeldrene. Takk for innspill! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Julegaver - bilder av barnaVi har gitt 1. klassebilde av eldstemor til mormor/morfar og farmor. Det samme skal vi gjøre når de andre to kommer så langt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
Sv: Julegaver - bilder av barnaDet er vel greit?
|
|
|
|
#9 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Julegaver - bilder av barnaJeg synes ikke det er sært. Neste gang er det de andre som har et supert bilde.
|
|
|
#10 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Julegaver - bilder av barnaJa, det er ikke slik at vi kun gir bilder av det ene barnet vårt, egentlig gir vi veldig lite bilder. Jeg vet at besteforeldrene gjerne vil ha, kanskje oldemødrene også, så jeg kliner til med fotografbilde av yngste og det vi har tatt selv av eldste. Neste år tror jeg vi må få tatt et skikkelig bilde av de begge sammen. |
|
|
|
![]() |
|
|