|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal en tursekk for barn
Finnes Elg fra Helsport i andre farger? Vil den duge som tursekk til en 1. klassing på turdager? De har uteskole en dag i uken i tillegg til en turdag i uken med SFO. På de dagene vil jeg at hun skal bruke tursekk i stedet for vanlig skolesekk. Hadde først tenkt på Bergans 18 liter, husker ikke navn. Sist redigert av millact : 14-11-10 kl 22:05. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Anbefal en tursekk for barnBergans sin 18l, god sekk. Minuset er at det ikke er med regntrekk, og jeg har ikke funnet regntrekk som passer skikkelig. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vet ikke om den finnes i andre farger. Datteren vår i 1.klasse bruker faktisk den minste, 15 l på tur akkurat nå. Hun er 120 +/-. Det er plass til mat/drikke og litt klær. Hvis hun skal ha med mer må hun ha større sekk, men hun orker uansett ikke bære så mye på lange turer.
|
|
|
|
#24 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal en tursekk for barn7-åringen her har Bergans 18 liter og vi er kjempefornøyd med den. Ikke noe ekstra dill, bare en lomme i lokket på toppen, men det er jo greit.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, vi har den Bergans sekken i 12 liter i bhg nå. Men den skal lillebror arve etterhvert, så da hadde det vært greit med ny. |
|
|
|
![]() |
|
|