Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal en tursekk for barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-10, 22:00   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal en tursekk for barn

Opprinnelig lagt inn av goldnugget, her.

Denne sekken kommer i 15, 20 og 25 liter! 20 liter 5-9 år og 25 liter 10-12 år

Finnes Elg fra Helsport i andre farger? Vil den duge som tursekk til en 1. klassing på turdager? De har uteskole en dag i uken i tillegg til en turdag i uken med SFO. På de dagene vil jeg at hun skal bruke tursekk i stedet for vanlig skolesekk. Hadde først tenkt på Bergans 18 liter, husker ikke navn.

Og, må en slik tursekk prøves på før kjøp (slik en skolesekk skal) eller kan jeg bare ønske en til henne til jul? Hun er forresten snart 6 år, 124 cm lang.

Sist redigert av millact : 14-11-10 kl 22:05.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 18:11   #22
Silver
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bergans sin 18l, god sekk. Minuset er at det ikke er med regntrekk, og jeg har ikke funnet regntrekk som passer skikkelig.

Silver er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 20:48   #23
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Finnes Elg fra Helsport i andre farger? Vil den duge som tursekk til en 1. klassing på turdager? De har uteskole en dag i uken i tillegg til en turdag i uken med SFO. På de dagene vil jeg at hun skal bruke tursekk i stedet for vanlig skolesekk. Hadde først tenkt på Bergans 18 liter, husker ikke navn.

Og, må en slik tursekk prøves på før kjøp (slik en skolesekk skal) eller kan jeg bare ønske en til henne til jul? Hun er forresten snart 6 år, 124 cm lang.

Jeg vet ikke om den finnes i andre farger. Datteren vår i 1.klasse bruker faktisk den minste, 15 l på tur akkurat nå. Hun er 120 +/-. Det er plass til mat/drikke og litt klær. Hvis hun skal ha med mer må hun ha større sekk, men hun orker uansett ikke bære så mye på lange turer.

Gammel 15-11-10, 21:24   #24
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

7-åringen her har Bergans 18 liter og vi er kjempefornøyd med den. Ikke noe ekstra dill, bare en lomme i lokket på toppen, men det er jo greit.

Gammel 15-11-10, 21:38   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av M@M, her.

7-åringen her har Bergans 18 liter og vi er kjempefornøyd med den. Ikke noe ekstra dill, bare en lomme i lokket på toppen, men det er jo greit.

Ja, vi har den Bergans sekken i 12 liter i bhg nå. Men den skal lillebror arve etterhvert, så da hadde det vært greit med ny.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.