Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Guttefintøy

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-10, 15:53   #21
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: guttefintøy..

Tolvåringen har dress, vest, hvit skjorte og slips. Skotøyet blir enten hvite, nye addidas eller svarte pensko. Mini skal kanskje ha noe fra MeMini om jeg finner eller noe annet pent som broren hadde da han var mini.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 15:53   #22
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.

Vurderer å kjøpe rød vest fra lindex..

Har dei rød vest der, altså? Korleis ser den ut?

Gammel 18-11-10, 15:54   #23
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Dress liker jeg ikke så det utgår.
Før har vi brukt knebukse og skjorte til.

I år har han en finbukse med striper, strikkabunad, knebukse og en cordbukse.
Vi må ha skjorter da, for de har han vokst fra å så en vest.

Memini har mye fint.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 16:07   #24
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Guttefintøy

I år blir det ei tøff finskjorte med tynt kult slips til matchende bukser, fra nextshopping på mors husmorferie. Dette skal begge guttene ha, men det er forskjellige farger og stiler på antrekkene.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 19:31   #25
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gutta skal ha sorte bukser med skjorter til. Litt usikker på hvilke skjorter vi har og hilke som passer. Må vel se gjennom og evt. kjøpe nye. Håper penskoene passer enda.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 19:36   #26
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Har du bilde eller oppskrift på den du har strikka? Høyres ut som eit finfint prosjekt for, eh, svigermor.

Jeg fant aldri noe mønster jeg likte, så jeg strikka ivei på frihånd. Den ble fin synes jeg, men poden er ikke helt enig.

Dårlig mobilbilde, men sånn ser den ut.

Gammel 18-11-10, 19:39   #27
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Toåringen får mørk bukse, hvit skjorte og rød tversoversløyfe med matchende bukseseler.
Hvis vi skal noe sted med skobehov, blir det sandaler.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 19:58   #28
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Våre skal ha en eller annen variant av skjorte, vest og bukse (de to store). Mini får vel selebukse og skjortebody i år også.

Gammel 18-11-10, 22:51   #29
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

jeg gikk forbi Polarn i dag, og synes de hadde noen fine vester - tror det var denne, men det var en som gikk i brunt (?) hvitt og grønt og den var finere synes jeg

Gammel 18-11-10, 22:56   #30
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Han har brun bukse med seler og skjorte med brune og blå ruter, svarte pensko som passer dersom har ikke vokser noe særlig.

Gammel 18-11-10, 23:12   #31
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes kjedebutikkene er håpløse. Jeg har handet mye fint fra www.roselille.dk, Memini og Norlie, f eks.

I år skal eldste ha grå og hvitstripete "kinaskjorte" og grå bukse. Minsten skal ha hjemmestrikket selebukse og en skjortebody med "kinakrage", i gråtoner.

Gammel 18-11-10, 23:34   #32
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tror det blir "bunad" hvis de fortsatt passer. Gutta mine elsker å ha på dress (men uten vest), så hvis bunadene er for små, blir det dress.

Gammel 19-11-10, 00:44   #33
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Den brune, tøffe julebuksen fra i fjor kan kanskje brukes som nikkers i år? Får prøve den på og se om den passer enda. Hvilke farge bør jeg i så fall ha på strømpebuksen? Han skal nok gå i smårutete skjorte fra Benetton i hvitt, blått og brunt.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 00:45   #34
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg synes kjedebutikkene er håpløse. Jeg har handet mye fint fra www.roselille.dk, Memini og Norlie, f eks.

I år skal eldste ha grå og hvitstripete "kinaskjorte" og grå bukse. Minsten skal ha hjemmestrikket selebukse og en skjortebody med "kinakrage", i gråtoner.

Hvor kjøper du klær fra Nordlie? Passer de en liten, slank 2-åring?

Gammel 19-11-10, 13:38   #35
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Den brune, tøffe julebuksen fra i fjor kan kanskje brukes som nikkers i år? Får prøve den på og se om den passer enda. Hvilke farge bør jeg i så fall ha på strømpebuksen? Han skal nok gå i smårutete skjorte fra Benetton i hvitt, blått og brunt.

Jeg tror det blir fint med hvit eller nesten hvit strømpebukse. (Jeg spurte om det samme selv i en annen tråd).

Gammel 19-11-10, 18:41   #36
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg fant pen, brun bukse med seler på H&M. Veldig søt og liknende ei de hadde os Memini i fjor.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 18:44   #37
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inntil nylig har Knerten (3) hatet pynteklær, men han har virket å like det nå i det siste. Og da er penklær en fløyelsbukse og en skjorte. Antakeligvis blir det noe sånt til jul, også.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 18:49   #38
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Dressbukse, vest, hvitskjorte og tversoversløyfe. Har kjøpt brukt dress i år.
Tidligere år har han hatt dress fra H&M Baby, de er kjempefine men går bare opp til str 86.

Gammel 19-11-10, 22:15   #39
Doremifa
Fullverdig medlem

Doremifa er litt kul
Standard

Eldstemann har alltid hatt dress fra HM. Jeg syns de er veldig fine, billige og tåler vaskemaskin. Yngstemann har dermed dressene hengende klar i skapet. I år har han kommet til str 3-4 år
I år blir det hvite skjorter og lilla slips (ulike nyanser) I fjor hadde de lilla skjorter. Enkelte år har vi brukt bomullsgensere og kule joggesko til.

Doremifa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 22:56   #40
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg fant pen, brun bukse med seler på H&M. Veldig søt og liknende ei de hadde os Memini i fjor.

Høres lik ut den jeg kjøpte til min sønn der i fjor. Den passer i år også, heldigvis.

Fant sort bukse på Lindex i dag, så da har vi to bukser. Skjorter har vi fire stk av, så det får holde.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.