Sv: Einar Gelius
Opprinnelig lagt inn av Olive Oyl, her.
Da synes jeg ikke det virker så relevant verken at han er en folkelig og hyggelig person, at han har skrevet en bok om sex eller at mange oppfatter Kvarme negativt. Det handler rett og slett om andre, helt konkrete hendelser, slik jeg oppfatter det.
Akkurat. Si meg, er folk tjukke i hodet, eller?
Opprinnelig lagt inn av Elin, her.
1.) NAV - De har fått beskjed og midler til å rydde opp. De ansvarlige tar ikke affære og NAV gjør fortsatt en slett jobb.
JA! HELE NAV som etat - ikke enkeltindivid.. Ingen stilles ansvarlig, og skadelidende er brukerne og ikke minst mange av de ansatte som jobber under umenneskelig press.
2.) Tror det skal VELDIG mye til før et medlem av kongefamilien blir sparket også... uansett grad av ubrukelighet og mistillit.
Dårlige eksempler? Javel.
Ja, Elin, veldig dårlige eksempler. Det er umulig å sparke en hel etat, og jeg personlig skjønner godt at NAV sliter i og med at nordmenn flest betrakter dem som sin personlige reservelommebok som man tyr til i alle tenkelige og utenkelige situasjoner i livet. En enkelt person i NAV kan selvfølgelig få sparken, (brudd på taushetsplikt, ikke møte på jobb osv) men etaten som sådan må vel bare forsøke å forbedre seg.
|