Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Paranormal activity?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-10, 23:54   #21
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Paranormal activity?

vi så den i grøsserklubben, men kun ett stearinlys i rommet... vi hyyylte og skrek og syns den var helt forferdelig.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 01:38   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

vi så den i grøsserklubben, men kun ett stearinlys i rommet... vi hyyylte og skrek og syns den var helt forferdelig.

Det var helt fantastisk! Alt har med stemningen å gjøre, synes jeg. Ingenting er skummelt om man feks. ser det med lav lyd på liten tv i et rom med flombelysning. Vi så den, som Shamu sier, i mørket, satt og skremte oss opp hele gjengen med kvinnfolk og holdt på å dø. Fantastisk film, og jeg gleder meg ihjel til toern!

Gammel 20-11-10, 05:30   #23
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Denne kan du fint se alene. Den var bare teit.

Enig. Kjedelig greie.
Jeg holdt på å sovne på nattevakt i en av de husene i Oslo som det burde spøke hvis det skulle spøke noen steder, da jeg så denne filmen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:52   #24
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

altså den var jo spennende innimellom og jeg kvapp litt av de skyggene.. men ærlig talt.. den slutten..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:56   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da hun dama skulle opp på det loftet, trodde jeg jeg skulle tisse på meg. Og jeg som aldri blir redd. Jeg blir jo seriøst aldri, aldri redd grøssere omtrent, det er så tragisk for jeg vil jo bli redd, det er jo hele poenget med grøssere. Denne skremte meg deilig mye altså. Men det er jo en smakssak, holdt jeg på å si. Lurer på om toern er bra, jeg må få med meg noen på den. Kanskje krystallklart vil bli med.

Gammel 20-11-10, 11:04   #26
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

:grøss: Ingenting slår blair witch! herreguuud den drømmer jeg om enda..

Den var jo dødskjedelig! Jeg satt hele tiden og ventet på at det skulle bli skummelt, og plutselig var den slutt.

PA var helt OK. Ikke dritskummel, men jeg fikk litt frysninger da hun ble dratt ut av senga. Men jeg likte den nok til at jeg vil se toern. Men den vil jeg helst se på kino, tror jeg. Evt. i grøsserklubben hjemme hos Iset.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 11:05   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Har du sett den nå? Da kan jo du også være med på kino! Når skal vi dra? Jeg MÅ se den snart, har ventet såå lenge, hehe.

Gammel 20-11-10, 11:07   #28
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har i hvertfall ikke råd til kino denne uka. Hvor lenge går den, tror du?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 11:08   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Aner ikke, tror ikke den går så lenge. *panikk* Neste helg?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:48.