|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strawberrynet eller Lookfantastic
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Strawberrynet eller LookfantasticSe her da! |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Men i alle dager. Dette er jo avgiftsunndragelse og svindel, tross alt. Jeg er ikke noen moralens vokter, men å sutre over at Tollvesenet prøver å hindre moms- og tollsvindel er omtrent som å hisse seg opp over at Ruter kjører billettkontroll.
|
|
|
#45 |
|
Opp og fram, - framover
Jeg sutrer ikke over det, men jeg synes at det er andre saker som er bedre å bruke ressursene på hos tollvesenet, enn å sjekke om noen handler for noen skarve 100-lapper over 200kr-grensen. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Strawberrynet eller LookfantasticJeg har handlet mye hos Strawberrynet. Men syns at det er blitt dyrere der etter at siden ble norsk. Da gikk prisen på bl.a maskara opp. Er dette noe jeg bare har merket, eller er det flere som har merket det? |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strawberrynet eller LookfantasticJeg bestilte øyensminkefjerner den 25/11-10 og har mottatt ordrebekreftelse. I ordrebekreftelsen står det at jeg skal få e-post når varen er sendt, vanligvis innen 24 timer. Vel jeg har enda ikke mottatt denne e-posten, og har nå sendt mail til orders@strawberrynet.com med spørsmål. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har bestillt fra dem ofte, og ting er alltid blitt sendt med en gang. Om de har vært lenge underveis (= mottatt 3 uker etter bestilling) har det skyldtes at de har ligget i tollen lenge.
|
|
|
#50 |
|
Sv: Strawberrynet eller LookfantasticJeg har fått svar fra Strawberrynett allerede og pakken er sendt avgårde fra dem, så det er sikkert posten/tollen som er treig - igjen ... |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Strawberrynet eller LookfantasticHvordan finner man ut hvor varen er strandet? Venter også, over 3 uker siden jeg bestilte ( under 200kr)! |
|
|
|
|
|
#52 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Strawberrynet eller LookfantasticDere skal ha fått et sporingsnummer på pakken. Denne kan spores via nettsidene til posten Hong Kong og Posten Norge. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Sv: Strawberrynet eller LookfantasticMin var også under 200 kroner, 155 eller noe sånn, så den burde gå gjennom. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Sv: Strawberrynet eller LookfantasticJeg fikk sporingsnummeret i mailen jeg fikk etter at jeg etterlyste varen og nå ser jeg på posten at den er kommet til Oslo i går. Da er det håp om å få den før helga da kanskje. |
|
|
|
![]() |
|
|