|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
maler
|
Fotografering av tre gutter - hvilke klær?Vi skal fotografere ungene på onsdag. Det blir bilder med hvit bakgrunn, litt usikker på om jeg skal be om å få dem i farger eller sort hvitt. Jeg liker ikke sånne knallfarger/skarpe kontraster som ofte er på fargebilder med hvit bakgrunn. Jeg håper å få noen fine bilder med litt bevegelse i. Men så var det klærne. Jeg tenker på to alternativer:
|
|
|
#2 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Fotografering av tre gutter - hvilke klær?Synes begge forslagene dine var bra! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fotografering av tre gutter - hvilke klær?Jeg er helt enig med cuyahoga.
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Fotografering av tre gutter - hvilke klær?Jeg påpeker bare at du må ta stilling til sokkene - enten barfot eller sokker som er fine. *har søster med 5 barn som alle hadde på seg forskjellige og ganske stygge sokker på fotografbildet*
|
|
|
#6 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Fotografering av tre gutter - hvilke klær?Jeg er ikke så glad i skjorter, så jeg ville sikkert gått for nr 1. Men tipper begge deler kan bli fint, ja. Og så fniser jeg litt av Bauches søster.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Fotografering av tre gutter - hvilke klær?Stemmer for første forslag. Gutta her hadde dongeribukser, og t-skjorter med samme farge, og det ble veldig fint. Men forskjellig farge ville blitt enda finere tror jeg? |
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fotografering av tre gutter - hvilke klær?Mine gutter ble veldig fine i olabukser, uten sokker og ensfargede t-skjorter i rolige farger. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fotografering av tre gutter - hvilke klær?Jeg liker "gammeldagse" klær godt ala Emil. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Fotografering av tre gutter - hvilke klær?Jeg ville nok tatt på de ett alternativ og tatt med skift så får man i pose og sett |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Re: Fotografering av tre gutter - hvilke klær?Alternativ en, og uten sokker |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sv: Fotografering av tre gutter - hvilke klær?Vi har vært idag, jeg og tre unger. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Sv: Fotografering av tre gutter - hvilke klær?Anne: det der hørtes veldig ok ut! Ikke helt like, men samme fargeskala på et vis. Det er noe sånt jeg ser for meg, bare gutteutgave.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Fotografering av tre gutter - hvilke klær?Vi tok forresten et famlieportrett av meg, de to brødrene mine og barna våre. Da hadde alle på seg olabukser, rolige skjorter/bluser og med hvite sokker. Det ble også veldig bra og samstemt. Vi ble tre voksne og 5 små barn på bildet. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sv: Fotografering av tre gutter - hvilke klær?Hvor mange kalorier brenner dere på tiden dere sykler? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sv: Fotografering av tre gutter - hvilke klær?Sykle under fotograferingen, nip? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sv: Fotografering av tre gutter - hvilke klær?Ja husk å sjekke tær/negler |
|