Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Elektrisk piano

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-10, 09:41   #11
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Elektrisk piano

Nå har jeg undersøkt litt mer, både via internett og vært i Bergens pianoforretning, en av byens mest fornemme forretninger. Hadde med meg snuppa på 3 år, og han jeg snakket med i butikken var helt nervøs for at hun skulle klå oppi flyglene til 350 000 og sånt.. Forståelig.

Uansett, de hadde noen elektriske også, men de solgte kun Yamaha. Resten var under deres verdighet virket det som. Han anbefalt meg Yamaha clp 320, er det den du har Esme? Den koster ca 10 000 i rosewood, men det er jo ikke fint, jeg vil heller ha svart (noe ebony-greier), men det koster jo 2-3 000 mer bare for finishen.

Og er det slik at det er bare yamaha som funker eller?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:02.