|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?Glitter: Jeg sjekket ut noen av diktene, fy flate, det var dårlige greier! Jeg synes oppriktig synd på deg, ettersom googlende folk som ikke kjenner deg så godt tror du skriver skikkelige trashy dikt...
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?
Uff da. Det er litt synd med et navn som er såpass uvanlig, siden sikkert mange vil ta for gitt at det er deg. (Jeg tipper f.eks. at folk ikke nødvendigvis vil anta at det er jeg som er nattverdsmedhjelper i Stovner menighet eller ansvarlig for hyttedrift i Trondhjems Turistforening, siden navnet mitt høres så alminnelig ut.)
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
Jupp. Det er så "ille" at jeg har funnet ut at jeg må si i fra at det ikke er meg.
Betyr det at dere trodde det var jeg som hadde skrevet diktene når vi først ble kjent! :shock:
![]() |
#4 |
Epikur
|
Jeg bestemte meg for å være frilynt og gi deg en sjanse...
![]() |
#5 |
Live and let live
|
Første gang jeg skulle google på deg når jeg prøvde å finne ut hvem du var utfra de opplysningene jeg hadde, så kom jeg til et intervju, og til en hjemmeside alà med en avkledd bimbo. Blond var hun også tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
Nå har jeg storkost meg, det var jo et særdeles flott intervju. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?Nå har jeg googlet meg selv og funnet en flymekanikerlærling samt en student som jobber med UKA i Trondheim. Pluss en kriminolog. I tillegg til et par linker som faktisk var om meg. Dog veldig lite spennende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
kamerat
|
![]() Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?Mine google-treff er ekstremt akademiske.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?Aiaiai... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|