Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Se & hør er avslørt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-07, 13:46   #81
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg vil bare si at Håvard Melnæs er ganske sexy.

Syns du?

Ikke kjekk, og jeg plukker opp noen rusvibber.

Gammel 15-02-07, 13:49   #82
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Huff.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 13:53   #83
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 15-02-07, 13:56   #84
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Syns du?

Ikke kjekk, og jeg plukker opp noen rusvibber.

Jeg tror du plukker feil.
Jeg ser sånn ut når jeg er forkjølet/har influensa (blanke øyne, smårød nese, tungt for å snakke innimellom), så jeg tror han er syk for tiden. :kanskjenaiv:

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 13:59   #85
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det ble da snakket åpent om rusbruk på et eller annet av disse debatprogrammene, ble det ikke? Virket ikke som om det var noen stor hemmelighet. (Noe om at Nelvik anklaget Melnæs for å røyke hasj på jobben og fikk i retur at selv drakk han jo støtt og stadig på jobb, eller noe sånt).

Gammel 15-02-07, 14:13   #86
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hasj og kokain.

Og litt forkjølet. :romslig:

Gammel 15-02-07, 15:55   #87
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min dopalarm går iallefall av hver gang jeg ser og hører ham. Ikke videre sexy, med andre ord.

Gammel 15-02-07, 16:05   #88
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han hadde ikke vært kjekk om han hadde vært aldri så nykter.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 14:44   #89
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Han hadde ikke vært kjekk om han hadde vært aldri så nykter.

Men kanskje hvis du var stein og høy? :foreslår:

Gammel 16-02-07, 14:56   #90
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Men kanskje hvis du var stein og høy? :foreslår:

Stein OG høy? Mulig, mulig.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 15:24   #91
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Stein OG høy? Mulig, mulig.

Det er snart helg. Hasj, speed, amfetamin og vin gjør selv en slesk reporter fin. :rimer:

Gammel 20-02-07, 13:14   #92
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Han har noe rufsete og usympatisk over seg, noe udefinerbart.
Jeg ville aldri i verden hatt han som far til mine barn, men det er nok litt bad-guy som tiltrekker og gjør at jeg syns han er litt sexy. Og det at han nå innrømmer at han har vært "slem gutt", som der igjen gjør at jeg syns han er sympatisk.

Jeg så han bare hos Skavlis, da var han litt nervøs og beklemt, og det syns jeg var litt spennende.

Jaja, også minner han ganske mye om en ekskjærste.

Sist redigert av Amelie : 20-02-07 kl 13:28.
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 13:17   #93
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes han er sympatisk. Har lest boken, og den er faktisk verdt å lese. Ikke at jeg ikke var klar over arbeidsmetodene, men det kaster faktisk nytt lys på media generelt. Det er i hvert fall ingen vits å slakte boka og rolle over den før man har lest den.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 13:29   #94
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.dn.no/multimedia/archive/...s__113743h.jpg

Rufsete?! Jeg syns han ser ut som en slesk gla'kristen fyr. Ikke det minste rufsete i allefall. Og ikke det minste sexy.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 21:53   #95
Pippilotta
Passiv

Standard

Når jeg leser denne tråden, så innser jeg at FP er et sted for folk med fordommer, folk som tror de skal gjøre og mene alt "riktig" og som egentlig ikke har veldig mye i topplokket. Trodde ikke jeg kunne bli mer sjokkert. Men å sitte der å fordømme folk nord og ned fordi de kjøper Se & Hør, og samtidig si at Kenneth Sivertsen var et dophue, alkoholiker osv... Ja,hjelpe meg, dere har jammen sunket lavt her inne!!

Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 22:14   #96
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av BitterKjerring, her.

Når jeg leser denne tråden, så innser jeg at FP er et sted for folk med fordommer, folk som tror de skal gjøre og mene alt "riktig" og som egentlig ikke har veldig mye i topplokket. Trodde ikke jeg kunne bli mer sjokkert. Men å sitte der å fordømme folk nord og ned fordi de kjøper Se & Hør, og samtidig si at Kenneth Sivertsen var et dophue, alkoholiker osv... Ja,hjelpe meg, dere har jammen sunket lavt her inne!!

Det går det vel an å faktisk ha kjent til Kenneth Sivertsen SAMTIDIG som man aldri kjøper Se & Hør? Eller faktisk kjenne/omgås/vite om kjendiser og hva de driver med, uten å måtte lese sladreblekka Se & Hør?

Gammel 20-02-07, 22:20   #97
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes han ser litt tilbakestående ut jeg
Og dessuten så synes jeg ikke han ser rufsete, men fussete ut..

Jeg liker ikke se og hør...mer er det ikke å si om den saken.

Gammel 20-02-07, 22:28   #98
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av BitterKjerring, her.

Akkurat som om du ikke visste det fra før. Du har jo vært på NM og fant frem til dette stedet helt frivillig!

Gammel 20-02-07, 22:29   #99
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Og bare av ren nysgjerrighet - var prikken din ment å være rød eller grønn? Den ble grå, ser du.

Gammel 20-02-07, 22:32   #100
Pippilotta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og bare av ren nysgjerrighet - var prikken din ment å være rød eller grønn? Den ble grå, ser du.

tjah

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.