|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Språk på spill til DS(i)Kan man velge språk på dem, eller har språket lite å si for å kunne spille?
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Språk på spill til DS(i)Jeg tror vi kan bytte språk på de fleste av spillene til Guttungen i hvertfall, uten at jeg skal si hvilke av dem, for dette styrer han helt sjøl. Jeg kan ikke skru på DSen en gang, jeg.
![]() |
#3 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Språk på spill til DS(i)Vi har noen spill, blant annet noen Pokemon-greier, hvor man jevnlig må lese instruksjonene. Kan ikke endre språket her, og engelsk er umulig å lese for guttene på et sånt nivå. Ergo, et spill som ikke blir brukt.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Språk på spill til DS(i)Noen 3+ spill har mye tekst. Det betyr jo så vidt jeg har skjønt ikke at spillet er fra 3 år og oppover. Vi har iallefall et spill her som er merket 3+ og som er alt for vanskelig for 6-åringene mine. Snart 9-åringen klarer det så vidt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Språk på spill til DS(i)Vesla har Tinkerbell-spillet, og på det kan man velge de skandinaviske språkene.
![]() |
#7 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Språk på spill til DS(i)
Velge de språkene eller velge mellom dem? Er det bare skandinaviske språk eller er det også engelsk?
![]() |
#8 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Språk på spill til DS(i)Kan du maile til play.com og be om ISBN på spillet du ønsker, og så sjekke dette mot ISBN på spill kjøpt i Norge?
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Språk på spill til DS(i)Språket er stort sett bare på instruksjoner og menyer, og da spiller det ingen rolle så lenge barnet ikke kan lese. Knotten klarer seg helt fint med engelske spill.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Språk på spill til DS(i)
3+ rating betyr bare at det ikke er grovt språk, sex, grov vold etc. Et spill kan ha rating på 3+, men være innholdsmessig egnet for f.eks. 12 åringer og oppover. Det har ikke noe med vanskelighetsgrad å gjøre.
![]() |
|
|