Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Adventstakegalleri 2010

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-10, 19:50   #21
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Tror du kanskje må kjøpe ny jeg Hyacinth...
Nei den ligger i den esken med fat og potteskjulere innerst på loftet.

Gammel 27-11-10, 19:53   #22
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Tror du kanskje må kjøpe ny jeg Hyacinth...
Nei den ligger i den esken med fat og potteskjulere innerst på loftet.

Vi har sett på loftet. Mulig det står en kasse hos mine foreldre. Har ringt og ringt, men de tar ikke telefonen. Vi fant den ene kassen.

Stake er greit nok, men all den nydelige juletrepynten takler jeg ikke å miste.

Jeg har forresten en Loop fra Black + Blum. Den står framme hele året, og den er dødsfin, men den er ikke praktisk å ha lys i. Alt drypper. Bare man kommer borti så renner det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 20:11   #23
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Håper du finner både stsken og pynten

Gammel 27-11-10, 20:52   #24
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Så koselig å se så ulike adventsstaker! I år har jeg for første gang i mitt voksenliv lilla i stua til advent. Har utvidet fargespekteret og beveget meg vekk fra "alt må matche". Siden lilla er min barndoms-adventsfarge er det nesten litt mimring å sitte i stua nå. Årets stake er laget av et gammelt, arvet fat og kongler fra skogen utenfor huset.

Håper flere legger ut bilder!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 23:04   #25
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lerkekongler, ikke sant? De er så fine!

Gammel 27-11-10, 23:08   #26
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Mine? Jeg inbilte meg at det var or.

Gammel 27-11-10, 23:18   #27
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg plukket den frem, en hvit porselenssak min mor aldri ville ha som jeg hadde på hybelen som student, og uttalte som fast rituale sent en lørdagskveld rett før advent tar til:

Har vi virkelig ikke en annen?

Jeg er, min mann er, og min mor er, alle enige om at jeg HAR en i svart smijern. Men ikke søren, den dukker ikke opp disse lørdagskveldene nei.

Så neste år skal jeg ha på huskekalenderen min i november å kjøpe en ny!
*legge inn på google*

Gammel 27-11-10, 23:38   #28
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Mine? Jeg inbilte meg at det var or.

Det er ikke lerkekongler iallefall...Fin adventsstake -

Gammel 27-11-10, 23:39   #29
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Jeg har googlet. Det er or.

Gammel 27-11-10, 23:44   #30
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Ja, det er sikkert or. Lerk ser litt annerledes ut. Lerk er fint det også.

Gammel 27-11-10, 23:48   #31
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Kongler er fine uansett. Jeg har kongler i alle størrelser her nå, og flere skal det bli.

:avsporer:

Gammel 28-11-10, 06:55   #32
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Her var det mange fine staker. Jeg må vel grave frem nille-staken min fra 2001. En av de første julepyntgreiene jeg kjøpte da jeg flyttet hjemmefra.

Edit: Den er borte! Har spurt mamma om hun har noen ekstra kubbelys liggende (det pleier hun å ha), så får jeg bruke speilfatet og litt dill.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Sist redigert av Fibi : 28-11-10 kl 07:35.
Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 08:31   #33
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har fire lilla telys på en speilflis. :bill.mrk. alt står i pappesker:

Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 11:12   #34
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er vår for i år. Fire kjempestore kubbelys på et metallfat, og svibler i glass rundt. Skal kanskje ha noen sølvkuler eller stjerner på fatet hvis jeg finner noe, men jeg liker det enkelt. Og det er lett å flytte hele fatet fra spisebordet til stuebordet etter behov.

Sist redigert av Filifjonka : 17-02-11 kl 19:30.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 12:53   #35
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Her er den ene, kommer bilde av den andre senere!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 16:58   #36
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det ble adventsstake på oss likevel.

Jeg kjøpte lys og hjerter med tall på plantasjen, og rasket sammen litt juletrepynt og pyntesteiner. Er ganske så fornøyd med resultatet.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 18:12   #37
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Gammel 28-11-10, 18:36   #38
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ein nøttepose og litt kongler får vere pynt nok.

Og så strauk vi på tal som vi klipte ut av ein lilla serviett, etter tips frå ein annan tråd her inne

Vedlagte bilder
Filtype: jpg advent.jpg (96,0 KB, 32 visninger)
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 18:39   #39
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 19:01   #40
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er vår

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 76089_10150096952615751_649695750_7721540_6023755_n.jpg (52,8 KB, 33 visninger)
iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.