|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Når på dagen tenner dere adventslys?Jeg er vant til at de tennes kl 1800, men hva gjør dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når på dagen tenner dere adventslys?Til frokost. Og ellers når vi er samlet i løpet av dagen.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Når på dagen tenner dere adventslys?Når som helst det passer seg. Og det tennes stadig vekk i løpet av uken mellom søndagene også. |
![]() |
![]() |
#5 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når på dagen tenner dere adventslys?Vi tenner når vi setter oss til frokostbordet og lar det brenne så lenge vi er hjemme den dagen. Hjemmefra er jeg vant til at det tennes på kvelden.
![]() |
#6 |
seru
|
![]() Sv: Når på dagen tenner dere adventslys?Til frokosten. Men i dag glemte jeg det, så da ble det på formiddagen, og nå står det og skinner for seg selv.
![]() |
![]() |
#8 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når på dagen tenner dere adventslys?Vi pleier å tenne det til frokost og ellers når vi samles rundt bordet i løpet av uken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Står på egne ben
![]() Sv: Når på dagen tenner dere adventslys?Vi tenner det til frokost og middag på søndagene når vi sitter samlet alle sammen. Det brenner kun når vi sitter ved bordet. Når vi er ferdige slukkes det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Når på dagen tenner dere adventslys?På ettermiddagen når vi setter oss ned for å spise middag. Men i dag utgår dette siden guttene er på hvert sitt overnattingsbesøk, og vi skal hente dem før kaffe og kake hos min bror som er 40 år i dag. Så da tenner vi adventslyse når vi kommer hjem i kveld. Da blir det mandariner, Arendals julebrus (den beste julebrusen som finnes), julemarsipan og rolig familiekos.
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Når på dagen tenner dere adventslys?Godt |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Når på dagen tenner dere adventslys?Til frokost første gang, og så når som helst utover dagen og uken når vi er samlet.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Når på dagen tenner dere adventslys?Vi tenner det kl 18.
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Når på dagen tenner dere adventslys?På kvelden, jeg må ha det litt mørkt når de tennes ellers blir det ikke "riktig", synes jeg. Det er koselig til frokost også, men det ble litt sen frokost i dag så det var for lyst ute til at jeg ville tenne det, hehe.
![]() |
#17 |
Borte
|
![]() Sv: Når på dagen tenner dere adventslys?Til frokost og hver gang vi sitter ned sammen resten av dagen.
![]() |
#18 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Når på dagen tenner dere adventslys?Når vi vil, og også heile veka. Har kjøpt fire store kubbelys, så dei tåler å brenne lenge kvar dag. Vil gjerne ha lysa jevnt brent nedover, slik at der er høgdeforskjell. Da må det brenne ei god stund kvar dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Når på dagen tenner dere adventslys?Til frokost/lunsj, alt etter når vi spiser samlet og mot kvelden igjen.
![]() |
|
|