|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hypnoseshow, hva tenker du om det?Er veldig fasinert av slike hypnoseshow, husker jeg satt klistret og lo så jeg skreik når Paul Mcenna gikk på tv. Men syntes egentlig det er utrolig rart at det faktisk er mulig, tror egentlig ikke at jeg kunne blitt hypnotisert, men det vil jeg aldri få svar på fordi jeg hadde aldri turt. Synes faktisk det er kjempeskummelt..tenk om de hadde glemt å få meg normal igjen
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hypnoseshow, hva tenker du om det?
Obelix, du har jo møtt meg. Med meg hadde jeg en lege og en professor (i strategi) samt en venninne. Alle vi fire, der i hvert fall to var skeptiske er overbeviste om at i hvert fall flere av disse personene var hypnotisert eller i hvert fall i et stadie der de ikke fulgte sine vanlige impulskontroller. En eldre dame som så utrolig ordentlig amerikansk ut spilte luftgitar med en innelvelse som jeg aldri har sett før. En eldre mann trodde han var politimann og gikk rundt blandt publikum og prøvde å få oss å slutte å le gjennom å si gummy bear. Det var mange ting som skjedde som jeg tror var over det som de normalt skulle gjøre (uten at det gikk for langt). Jeg har selv også tenkt at dette må være tull, men det ble noe helt annet når man var der og spesielt i en situasjon der sjansen for at de som deltok var kjøpte er liten (cruise). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså; jeg tror at hypnose funker og jeg er helt med på at man kan bruke det i behandling f.eks, men at man kan hypnotisere folk til å tro de er høner og løpe rundt på scenen mens de galer, der stopper det litt for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men det kan man altså, det vet jeg med 110 % sikkerhet etter at min mor ble det. Det var direkte pinlig å se på, og enda mer pinlig for henne selv da hun fikk se det på video senere.
![]() |
|
|