|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: En skrotnisses bekjennelserHaha, jeg fant også en gammel eske med papirinnlegg etter førstemann. Hadde brukt noen få, men kaste?! Er du gal?? Jeg ventet helt til jeg fant en nybakt mor jeg kunne prakke dem på.
![]() |
#42 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En skrotnisses bekjennelser
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Tror vi må være gift med samme mann! Akkurat sånn er det her i huset også. Djisez. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: En skrotnisses bekjennelserOg man vet jo aldri når ting kan komme til nytte heller!
![]() |
#45 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: En skrotnisses bekjennelserNemlig, Polyanna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Står på egne ben
![]() Sv: En skrotnisses bekjennelserJeg er helt håpløs til tider. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
En Som Trener
|
![]() Sv: En skrotnisses bekjennelserJeg er elendig på å kaste, men derimot en racer på å katalogisere, organisere og å rydde slik at det ser ut som jeg har kastet så ikke min mann får helt hetta av alt skrotet.
![]() |
#50 |
intro
|
Er det nå jeg skal komme med en litt uappetittlig innrømmelse? Det kan være kjempelurt å ta vare på gamle ammeinnlegg, f.eks. å oppbevare dem under bunker med rot på kontoret. Før man vet ordet av det, kan det nemlig hende at man får et akutt behov for bind.
![]() |
![]() |
|
|