|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Hund i bur *skingrestemme* Det hadde aldri blitt godtatt, han er jo det beste som har skjedd eieren (dropp ektefelle og unger, når hunden kom i hus ble livet endelig verd å leve)
|
|
|
#62 |
|
Passiv
|
Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Det der er ikke en hund man kan ha i bur, Mavis. Denne hunden er nemlig elsket den, skjønner du. |
|
|
|
#63 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Åh, endelig kom invitasjonen. Vi kommer alle fem. Vi er litt slitne etter en travel høst, så det skal bli deilig å legge beina på bordet og la seg varte opp mens du er underholder barna. Menyen kan du selvsagt bestemme selv, vi spiser det meste så lenge du har lagt det med kjærlighet og omtanke. Det samme gjelder gaver. Du trenger ikke å tenke på at det skal være stort og dyrt (selv om det selvfølgelig også er velkomment), hjemmelagde gaver produsert med ømhet setter vi pris på.
|
|
|
#64 |
|
Passiv
|
Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!
|
|
|
|
#65 |
|
Curlingkone
|
Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Usj, nå hadde vi egentlig planlagt å bli hjemme og invitere mamma og pappa til en rolig julaften. Men nå fikk jeg veldig dårlig samvittighet ovenfor deg og føler at vi MÅ ta turen. Jeg kommer nok til å surmule litt hele kvelden fordi jeg egentig ikke vil være der. Mannen min Må forøvrig ha epler og svisker til juleribba, ja og små sossisser. Og brun saus. Pappa må jo ha sine tre forskjellige typer øl, nøysomt plukket ut etterhvert som øltestene kommer på trykk i avisene.
|
|
|
#66 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har vi samme tante? |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Kommer i følge med resten av familien, ca 10 stykker. Husk gavene skal åpnes i rolige og harmoniske omgivelser. I god tid før minstemann skal legge seg klokka 20. Alle skal få se på alle sine gaver, og jeg skal ha tid til å lage en oversiktilig liste over hvem som får hva fra hvem, og reaksjonene til gaven slik at alle kan få en personlig takk. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Men så fint! Da flytter vi festen vår dit!
|
|
|
#69 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Og du, kan du ikke alliere deg med den gale tanten og få henne til å insisterte på bur? :lur:
|
|
|
#70 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Endelig, Knerten - det er deilig å vite at det blir skikkelig jul i år også.
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero) Sist redigert av Pamina : 30-11-10 kl 00:03. Årsak: grusom grammatikkfeil! |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Viser tenner
|
Våre svigermødre er muligens i slekt, Poly?
|
|
|
#72 |
|
|
Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Så gøy! Vi kommer, 7 voksne og 3 barn + hund (på størrelse med liten ponny).
|
|
|
#73 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Vi stiller også opp med 4 voksne, 2 barn og en allergivennlig hund som ikke røyter. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Vi kommer, alle fire + hund. Når jeg tenker meg om kan det godt hende vi blir langt fler, vi skulle jo egentlig feiret med mine foreldre og deres to hunder ...men nå når du inviterer så skal du slett ikke se bort fra at også svigermor og hele familien på den siden melder sin ankomst; så - la oss si at vi blir en 11-12 voksne og like mange barn + dyr!!
|
|
|
#75 |
|
|
Det skulle vært mange, mange flere av den sorten!
|
|
|
#76 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Jeg og mannen kommer ikke i år. Men vi sender derimot en grinete tenåring som krever internettoppkobling 24/7, og en 1 1/2-åring som er utrolig søt og sjarmerende (men som dessverre har en tendens til å holde baluba natterstid). Foreldrene mine kommer også, så barnevakt trenger du ikke fikse, men takk for tilbudet.
|
|
|
|
#77 |
|
|
Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Vi kommer alle fem. Men det må være dyrefritt og røykfritt der vi oppholder oss. Vi spiser pinnekjøtt til middag og guttene herjer bare litt. Vi trenger et soverom med god ventilasjon uten trekk og helt uten støy. Til barna går det meste. De er totalt spillavhengige og blir sure dersom man prøver å begrense spilletiden litt. Og så må det ikke være støy for da klikker mannen.
|
|
|
#78 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Etterlyser info om kva tilbod du har til kjøttmeiser og denslags! :utålmodig:
|
|
|
#79 |
|
|
Hun har sikkert et eget rom, med både kvister og sommervarme. Og jeg kan godt slippe inn ett par av kattene som kommer.
|
|
|
#80 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Og ja, herlighet. Jeg glemte jo å nevne en hel del!
|
![]() |
| Emneord |
| juleselskap, klassiker |
|
|