|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til alle som var fjortiser på nittitalletHer var det både boybands, britpop og Smashing Pumpkins. Alt er lov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Til alle som var fjortiser på nittitallet
Ditto!
![]() |
#24 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til alle som var fjortiser på nittitalletNei, boyband-greia var ikke helt min greie heller. Jeg var også på britpop og Nirvana siden.
![]() |
#25 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Til alle som var fjortiser på nittitalletJeg hadde dilla på Metallica og Guns. Boyband var stort sett yøkk.
![]() |
#26 |
Tøff
|
![]() Sv: Til alle som var fjortiser på nittitalletSeigmenn ja ... Jeg vasket hos pappaen til en omgangsvenn av Seigmenn-medlemmene, og en dag jeg sto i stua og danset med moppen og sang fikk jeg applaus. Da jeg snudde meg sto halve Seigmenn der, og det var, mildt sagt, pinlig.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Til alle som var fjortiser på nittitalletJeg var svartkledd, palestinaskjerfbærende raddis, og likte IKKE boyband, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Til alle som var fjortiser på nittitalletJeg var ikke fjortis på 90-tallet, men nå synes jeg jo det er morsomt å se slike videoer likevel. Min venninne var gal etter NKOTB, men det mener jeg var da vi gikk på u.skolen? Dvs sent 80-tallet?
![]() |
#31 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Til alle som var fjortiser på nittitalletUnnslapp med et nødskrik boyband-æraen på nittitallet. Var helt i slutten av tenårene, og boyband var megateit
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Sv: Til alle som var fjortiser på nittitalletHer var det Smashing Pumpkins, Skunk Anansie, Prodigy og Nirvana som var heltene. Boyband har aldri vært min greie.
![]() |
#34 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() Sv: Til alle som var fjortiser på nittitalletÅh, jeg glemte Metallica, Skunk Anansie og Prodigy! :shock: |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Til alle som var fjortiser på nittitalletJeg har vært på 3 BSB-konserter. Stått 12 timer i kø og sånt.
![]() |
![]() |
#37 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
![]() Sv: Til alle som var fjortiser på nittitalletJeg mimrer også. Så koselig å se.
![]() |
![]() |
#38 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Til alle som var fjortiser på nittitalletJeg likte ikke boyband i det hele tatt. Her gikk det i Nirvana, Pearl Jam, Alice In Chains og Metallica.
![]() |
#39 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Til alle som var fjortiser på nittitalletNår de gutta der dukker opp, ja da kjenner jeg virkelig at det knirker i leddene, og at jeg var voksen på 90-tallet. :fossil:
![]() |
|
|