|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Gutta har Legokalender, det er vel like lite fancy egentlig. Men jeg har pakket inn øl til mannen da. Så da kan jeg vel ikke henge her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Jepp
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Vi har det ikke, etter to år med 48 pakker og niløping rundt for å finne noe ok greier til ok pris så kuttet jeg det ut. De ble også "gavelei" og smått bortskjemte på julaften etter 24 dager sammenhengende gaveåpning. Så vi kjøper LEGO-kalender til storebror som elsker det og lillesøster fikk velge Petshopkalender i år, og de er storfornøyde. Jeg har ingen dårlig samvittighet eller stressfølelse for å kutte ut pakkekalender.
![]() |
#5 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?
I fjor hadde vi pakkekalender for det jeg tror er siste gang. Det ble rett og slett for mye pakker og hun ble lei, og heller lite glad for tingene til slutt. Rett og slett overdose. Så i år fikk hun velge om hun ville ha sjokoladekalender eller petshop/leker av disse ferdigtypene, og hun valgte my little pony. Helt utrolig deilig å slippe å kave rundt for å finne på det der.
![]() |
|
|