Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kuldegrense for barn ute/gå til skolen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-10, 13:48   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kuldegrense for barn ute/gå til skolen

Her var det mye strenge råd synes jeg:

http://www.klikk.no/foreldre/foreldr...icle533377.ece

Taxi?? Og at vi liksom ikke skal gå til barnehagen 300 meter unna, det er for drøyt synes jeg.

Gammel 01-12-10, 15:56   #2
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Her hos oss har barnehagen en grense på -20 i forhold til utelek for de eldste. For de yngste er den mellom -10 til -15 ettersom de ikke er like aktive og mobile som de eldste.

Faller temperaturen under -20, så må jeg innrømme at jeg ikke er spesielt lysten på å bevege meg utendørs selv.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 10:28   #3
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Mannen min er egentlig enig i at det er fint å gå nå, men han har allikevel bestemt at hun skal kjøres fram og tilbake til skolen. Hun går alene og går så sakte at han er redd hun skal fryse fast. Litt på spøk selvsagt.

Og når hun skal hjem, så har vi ikke kontroll på hvordan hun er kledd. Det er ikke noen automatikk i at hun har tatt med seg alle luer og halser fra skolen og over på SFO.

Gammel 02-12-10, 10:38   #4
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Her var det mye strenge råd synes jeg:

http://www.klikk.no/foreldre/foreldr...icle533377.ece

Taxi?? Og at vi liksom ikke skal gå til barnehagen 300 meter unna, det er for drøyt synes jeg.

Leste artikkelen og fikk en sterk smak av skremselspropaganda. Hva gjorde man før i tida egentlig? Og hva gjør de på andre, kalderere steder på kloden? Blir litt nysgjerrig jeg på om det er vi som tar for lettvint på det?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.