|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kuldegrense for barn ute/gå til skolenHer var det mye strenge råd synes jeg:
![]() |
#2 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Kuldegrense for barn ute/gå til skolenHer hos oss har barnehagen en grense på -20 i forhold til utelek for de eldste. For de yngste er den mellom -10 til -15 ettersom de ikke er like aktive og mobile som de eldste.
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kuldegrense for barn ute/gå til skolenMannen min er egentlig enig i at det er fint å gå nå, men han har allikevel bestemt at hun skal kjøres fram og tilbake til skolen. Hun går alene og går så sakte at han er redd hun skal fryse fast. Litt på spøk selvsagt.
![]() |
#4 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kuldegrense for barn ute/gå til skolen
Leste artikkelen og fikk en sterk smak av skremselspropaganda. Hva gjorde man før i tida egentlig? Og hva gjør de på andre, kalderere steder på kloden? Blir litt nysgjerrig jeg på om det er vi som tar for lettvint på det?
![]() |
|
|