|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den perfekte lille julaftendesserten for tre personer?
Og med is til for minsten |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Har tro på forbedring
|
Tenkte å foreslå det samme - uten egen variant til minstemann.
|
|
|
#24 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den perfekte lille julaftendesserten for tre personer?Brownies laget i store muffinsformer så de blir fine og runde porsjonsbiter med |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Off the map.
|
Sv: Den perfekte lille julaftendesserten for tre personer?Da synes jeg du kan ha med et stykke god sjokoladekake, type brownie. En bringebærsorbet (eller annen type fruktig sorbet) Så noen som hadde laget noe bittesmå marengs en gang, litt større enn sånne sjokoladedråper, det var lekkert.
|
|
|
#27 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Beklager, men nå fikk jeg veldig rare bilder i hodet mitt. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den perfekte lille julaftendesserten for tre personer?Ja, han kan spise marengs. Han var veldig allergisk mot egg da han var liten, men tåler det nå, både i mat og som kokt/stekt. Siste test slo ikke ut på egg i det hele tatt. Jeg har bare ikke tatt sjansen på egg i rå form ennå, men det kan god hende han tåler det også. (Velger uansett ikke julaften til å teste det, da). |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Den perfekte lille julaftendesserten for tre personer?Så bra! Jeg er allergisk mot egg på papiret (altså på blodprøver), men det skjer ikke noe når jeg spiser egg. Jeg har også vært allergisk mot melkeprotein, men er det ikke nå lenger. Merkelig at det kan forsvinne sånn. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Den perfekte lille julaftendesserten for tre personer?Vaniljeis med nyrørte bjørnebær!!
|
|
|
#31 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den perfekte lille julaftendesserten for tre personer?Det er ganske vanlig at små barn er allergiske mot egg de første årene, veldig mange tåler det fra ca. skolealder. Heldigvis var det sånn det var med gutten vår. Det gjør bursdager og andre feiringer mye lettere. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den perfekte lille julaftendesserten for tre personer?hjemmelagd daimiskake?
|
![]() |
|
|