Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg en fin RØD vinterjakke!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-10, 15:55   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin RØD vinterjakke!

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

kanskje ikke fin, men ganske kul, og kjempevarm vil jeg tro.

Jeg kjøpte meg denne i sort i går, og jeg synes den er fiiiiiin, og veldig god å ha på seg.

Den er på tilbud på Sport 1 neste uke, jeg fikk den for "neste-uke-pris" i går.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 20:09   #22
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg kjøpte meg denne i sort i går, og jeg synes den er fiiiiiin, og veldig god å ha på seg.

Den er på tilbud på Sport 1 neste uke, jeg fikk den for "neste-uke-pris" i går.

Kan jeg å spørre om prisen?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 20:10   #23
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

den kosta i hvertfall ca 4000 i ny pris.

Må muligens vurdere en sånn selv om jeg ser ut som ei kule i den. Den er deeeeeeilig å ha på seg.

Gammel 02-12-10, 23:31   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Kan jeg å spørre om prisen?

Jeg betalte 3499 for den. Det er vel omtrent den dyreste jakka jeg har kjøpt, men har akkurat hatt bursdag og hadde mange gavekort. Uansett så er den SÅ verdt pengene. Jeg har brukt den litt i går og i dag, den er DIGG. Har vel aldri hatt så varm og ikke minst god jakke på meg noen gang.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 23:51   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte den på Anton sport ( men det finnes kanskje bare i Oslo?) til 2999,-

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:21.