Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sparepærer?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-10, 12:05   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sparepærer?

Nei, skal brukes i vanlige lamper. Ikke dimming. Men jeg vil ikke ha hvitt kaldt lys, jeg vil ha soft, varmere lys i pærene...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 13:12   #2
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Men jeg vil ikke ha hvitt kaldt lys, jeg vil ha soft, varmere lys i pærene...

Sparepærer m/varmare og mjukare ljos er å få tak i, men ikkje av den billige typen.

Gammel 03-12-10, 16:19   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

Sparepærer m/varmare og mjukare ljos er å få tak i, men ikkje av den billige typen.

Nei, det er nettopp det....Så dumt! Ja,ja, får bare kjøpe 2 stk, rett og slett. Men synes oppimot 80-100 kr for 1 lyspære, er dyrt altså..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 16:20   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes de vanlige sparepærene, de med sånne rør som er fulle av miljøgifter, gir veldig varmt og fint lys. Ikea har noen som er formet som lyspærer. Ellers finnes det også noen slags "semi-sparepærer" som er halogenpærer på vanlig glødelampesokkel, de er også veldig fine, skjønt lyser kanskje mer hvitt. Fordelen med disse kontra tradisjonelle sparepærer, er at de gir fullt lys med én gang, mens sparepærer gjerne må varmes opp en stund før de lyser ordentlig. Av den grunn bruker jeg ikke slike på soverommet og i gangen, hvor jeg typisk er avhengig av å kunne se hvor jeg går/leter med en gang.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.