|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Originala
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med undulater?Jeg tenkte å nevne at det skal finnes en bok om undulater, ja, i alle fall her i Trøndelagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med undulater?Jeg hadde en undulat som ble 19 år!!
![]() |
#23 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med undulater?Takk for fine råd og innspill!
![]() |
#24 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med undulater?
Det blir sikkert spennende. Lykke til.
![]() |
#25 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med undulater?Har oppdrettet undulater og hatt undulat i mange år av livet mitt.
![]() |
#26 |
Mellom barken og veden
![]() Sv: Noen som har erfaring med undulater?Tusen takk, Mamaria!
![]() |
#27 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med undulater?Vi har ikke undulat, men en Kakariki parakitt. Den griser noe helt hinsides, men den er nå kul også, da!
![]() |
#28 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ta bort pianoet og du har min lille Sofus. Min elsket å fly rundt, men fant tilbake til buret sitt når han var sliten og ville ha fred. En gang jeg var syk med høy feber og streptokokker, satt han på puta mi nesten hele dagen, uten å si et pip; DET var ikke likt han
![]() |
#29 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() Sv: Noen som har erfaring med undulater?Jeg hadde en fin hannundulat som var tam. Han ble 15 år gammel, og jeg savner han ennå. Undulater har skikkelig personlighet og Putte var ganske sosial og pratet og fant på mye rart. Vi kjøpte etterhvert en dame til han, men hun var bare bitch og hun døde etter få år. Kjøpte ei ny ei, men hun var også bitchy, og døde også etterhvert.
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Noen som har erfaring med undulater?Vi hadde to når jeg var lita. Dvs, vi hadde mange, en som levde i ganske mange år, og den var selskapssyk og taklet ikke å være alene, den nappet fjærene sine da. så når parnteren døde, kjøpte vi ny. Tror han rakk ha tre partnere, denne levde lenge, og partnerene døde dessverre yngre enn gjennomsnittet. Da den gamle tilslutt døde hadde vi bare en frem til den døde, for den var ikke såå selskapsssyk.
![]() |
#32 |
This is normal!
|
![]() |
![]() |
#33 |
Mellom barken og veden
![]() Sv: Noen som har erfaring med undulater?Noen som vet hvordan jeg kommer i direkte kontakt med undulat-oppdrettere i Oslo?
![]() |
#34 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
Prøv å annonsere ønskes kjøpt på nevnte forum. Noen er også flinke til å hjelpe med transport om de bor litt unna deg, hvis du finner en unge du gjerne vil ha.
![]() |
#35 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Noen som har erfaring med undulater?Hadde undulat som liten og en nå som voksen - den ble syk og måtte avlives tidligere i år(vi var selvsagt til veterinær først for å se om noe kunne gjøres. Det hjalp ikke og vi måtte ta den tunge turen tilbake dit...). Den ble 10 år, mer og mer tam siste årene. Savner den virkelig. Mye rot og gris om man velger, som oss, å la den få fly fritt(så lenge vi var til stede), men det er prisen å betale for å inkludere den, ha den sosial. Altså, den fløy ikke rundt å droppa små bomber, heldigvis, men det ble mye skitt der han gikk. Frø og dun overalt, men heldigvis fikser hyppig støvsuging mye. Jeg er nok ikke proff på undulater men har sikkert tips, råd og synsinger likevel om det er noe du lurer litt på.
![]() |
#36 |
Mellom barken og veden
![]() Sv: Noen som har erfaring med undulater?I dag ble det nedtur!
![]() |
#37 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med undulater?Uff, så kjedelig! Håper dere kan hente hjem en liten søt en på mandag
![]() |
#38 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med undulater?Husker aller best at undulatene mine griste noe voldsomt, og skulle hele tiden kvitre når jeg satt i tlf. Og den gangen, på midten av 80-tallet. Så var man stucked der hvor telefonen stod i støpselet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Noen som har erfaring med undulater?Åhh, undulater er veldig koselige når de blir tamme. Min kunne si navnet sitt, og satt på permene når jeg leste bøker. Og så tok den seg noen biter av hvert blad hver gang jeg bladde. Jeg måtte slutte å låne bøker på bibilioteket etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|