Sv: Staten betaler for skjønnhetsoperasjoner
Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.
Jeg vet om en som bløffet og sa hun hadde sopp og alskens plager og fikk dekket mageplastikk og fikk beskjed om å ikke få barn igjen med en gang og som ble gravid etter kun 6 mnd. Nå har hun slapp mage igjen og skal søke igjen.*sladre*
Slikt blir jeg sur av.. og jeg skjønner godt du også blir frustrert Jessica.
Man får vel ikke dekket bukplastikk to ganger? Det tror jeg virkelig ikke.
Mine pupper er forresten aldeles ødelagt etter vekttapet. Jeg har en 80-årings pupper i en snart 31 år gammel kropp og sliter veldig pga. det både når det gjelder intimitet og feks. offentlig dusjing (jeg liker å svømme men unngår det pga. dette). Jeg har kun hud der, det er ikke noe som helst fyll, så det er bare to tomme "skall" som henger, flate og tomme. Jeg får nok allikevel ikke dekket noe inngrep, og forsåvidt er det jo greit. Jeg er takknemlig for at jeg fikk dekket bukplastikken, da DET var enormt belastende å leve med.
Nå sammenligner jeg ikke det å ha ødelagte pupper med det å ikke ha pupper i det hele tatt pga. kreft, altså, og jeg kan heldigvis fylle en BH med huden så det ser ut som jeg har omtrent normale pupper under klærne. Jeg synes syv års ventetid for å få rekonstruert pupper er helt hinsides. Det er jo mye større operasjoner så lenger ventetid er det jo uansett, men syv år er lenge, altså ... Det samme med ventetiden på feks. vektoperasjoner, da står det jo faktisk mange ganger om livet også, allikevel må de vente i årevis.