Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger virkelig flere

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-10, 15:44   #21
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger virkelig flere

Opprinnelig lagt inn av malou, her.

Gønn prikk fra meg. Kan du bidra med noe interessant jeg kan kjøpe av deg på Markedsplassen så - be my guest!

Det er ikke bare Markedsplassen det er snakk om, det er Medlemssalongen hvor en del brukere kommer med rimelig personlige innlegg, og da synes jeg det er uhøflig å snike seg inn der når man egentlig ikke har gitt nok av seg selv i form av innlegg som er verdt noe eller noe annet som fortjener en grønnprikk.

Gammel 28-11-10, 15:58   #22
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg lurer på en ting: Hvis hun i første omgang klarte å få tigget til seg nok grønne prikker til å få tilgang, men så får enda flere røde prikker i etterkant slik at hun igjen faller under grensen, vil hun da miste tilgangen igjen?
Eller er det slik at hvis man først har fått tilgang så beholder man den uavhengig av om ryktestatusen synker?

Gammel 28-11-10, 16:04   #23
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noe feil med prikketiggetråder? Ja. Er det så himla nøye egentlig? Nei.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 16:04   #24
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Jeg lurer på en ting: Hvis hun i første omgang klarte å få tigget til seg nok grønne prikker til å få tilgang, men så får enda flere røde prikker i etterkant slik at hun igjen faller under grensen, vil hun da miste tilgangen igjen?
Eller er det slik at hvis man først har fått tilgang så beholder man den uavhengig av om ryktestatusen synker?

Tilgang til markedsplassen og Medlemssalongen gies automatisk, og ryker ikke automatisk om ryktenivået synker igjen nei.

Ledelsen kan dog holde tilbake eller fjerne tilgang.

Gammel 28-11-10, 16:07   #25
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Er det noe feil med prikketiggetråder? Ja. Er det så himla nøye egentlig? Nei.

Jeg vil tenke at de fleste synes det er greit om man mangler et poeng eller to.

Men det skal ikke være greit å kunne komme seg inn på markedsplassen uten å bidra på forumet. Det er fordi ledelsen har bestemt at markedsplassen og medlemssalongen er til for de brukerne som bidrar. Om man ikke bidrar på forumet, så er ikke markedsplassen ment som et tilbud til en.

Gammel 28-11-10, 16:07   #26
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Var det prikker du ville ha sa du? God jul!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 16:11   #27
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men det skal ikke være greit å kunne komme seg inn på markedsplassen uten å bidra på forumet. Det er fordi ledelsen har bestemt at markedsplassen og medlemssalongen er til for de brukerne som bidrar. Om man ikke bidrar på forumet, så er ikke markedsplassen ment som et tilbud til en.

Jeg er i prinsippet helt enig, men klarer ikke engasjere meg så voldsomt, ei heller hisse meg opp. De fleste som forsøker å få kjapp tilgang på denne måten, oppnår det stikk motsatte. Sånn vil det sikkert forbli.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 16:12   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kunne ikke dy meg, så du har fått en fra meg også.

Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 16:14   #29
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg er i prinsippet helt enig, men klarer ikke engasjere meg så voldsomt, ei heller hisse meg opp. De fleste som forsøker å få kjapp tilgang på denne måten, oppnår det stikk motsatte. Sånn vil det sikkert forbli.

Tvert i mot, det er mange som smeller av en grønnprikk, spesielt de som mangler poeng selv. Det lønner seg med prikketiggetråder, mange har for store sperrer til å sende røde. Så i praksis er det en form for køsniking.

Gammel 28-11-10, 16:28   #30
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Fikk visst en fra meg også.
God jul til deg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 16:48   #31
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Jeg er veldig enig

Det er mye jeg virkelig kunne tenkt meg åsså, men jeg må jobbe for å få det, og kan ikke bare sette meg "på gata" å tigge om det

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 21:39   #32
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Dette var et spennende forsøk.
Jeg fikk definitivt flest grønne prikker av de som ikke skrev noe i tråden.
Mange av de som ga grønn prikk ønsket en tilbake.
Selv om jeg ikke er så mye på forumet så gjenkjenner jeg nesten ingen av de som ga meg grønn prikk.
De som ga meg rødprikk er de jeg ofte ser har gode innlegg, er språklige sterke og kanskje en del av ''eliten'' her på FP, som vi har diskutert tidligere.
De var også flinke til å begrunne hvorfor de ga rødprikk.

Det morsomste var jo å se hvor engasjerte noen er.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 08:15   #33
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du ikke nok poeng ennå?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 08:35   #34
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes faktisk at når noen klarer å øke ryktenivået sitt drastisk med å skrive en prikketiggetråd så er det noe feil her.

Når man mangler prikker så bør det anspore til at man skriver noen gode innlegg istedet for å smelle av en tiggetråd.

Enig - på forum med prikketiggetråder, har prikkene akkurat like stor funksjon som monopolpenger - og hva er da vitsen med dem?

Gammel 07-12-10, 08:45   #35
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Dette var et spennende forsøk.
Jeg fikk definitivt flest grønne prikker av de som ikke skrev noe i tråden.
Mange av de som ga grønn prikk ønsket en tilbake.
Selv om jeg ikke er så mye på forumet så gjenkjenner jeg nesten ingen av de som ga meg grønn prikk.
De som ga meg rødprikk er de jeg ofte ser har gode innlegg, er språklige sterke og kanskje en del av ''eliten'' her på FP, som vi har diskutert tidligere.
De var også flinke til å begrunne hvorfor de ga rødprikk.

Det morsomste var jo å se hvor engasjerte noen er.

Jeg er visst en av de hippe. God jul.

Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 09:23   #36
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en av "eliten"

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 09:32   #37
Slettet bruker
Passiv

Standard

Tilgang til markedsplassen og Medlemssalongen gies automatisk, og ryker ikke automatisk om ryktenivået synker igjen nei.

Ledelsen kan dog holde tilbake eller fjerne tilgang.

Men gjør de dette i noen særlig grad eller humper og går det?

Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 09:38   #38
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Har noen forresten laget en rødprikketiggetråd noen gang?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 09:40   #39
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Har noen forresten laget en rødprikketiggetråd noen gang?

Ikke med vilje, tror jeg.

Gammel 07-12-10, 09:40   #40
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ikke med vilje, tror jeg.

Man kan jo lure av og til.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.