Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Kjenner du en fallskjermhopper?
Såklart jeg har minst en PJS (Parajumpers) jakke/kåpe 2 1,48%
Ja, jeg og min bedre halvdel har hver vår 1 0,74%
Koma, du er i koma, PJS is so lastyear. (Jeg har solgt min) 1 0,74%
Jeg har lyst på en PJS jakke 12 8,89%
Jeg har ikke lyst på en PJS jakke 21 15,56%
Jeg aner ikke hva du snakker om 76 56,30%
Jeg har sett en fallskjermhopper 22 16,30%
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-10, 20:19   #41
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Aner ikke hva du snakker om.

Gammel 06-12-10, 20:26   #42
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Også var jeg innom nettbutikken til PJ i stad, og der kostet ene jakka 13999,-

Jeg vet hva jeg hadde brukt fjorten tusen til. Det er jo nok til ei uke i syden. Og nesten to Foscarini-lamper.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 20:40   #43
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Den finnes på den dyre butikken i den nederste gata og min sjef har en.

Tenke seg til. Jeg tipper at i 2012 går halve byen i den. Sånn som med Goose'n. Jeg bodde i Bærum i 2008/2009 og da var Goose'n tingen. Her i Gokk var det bare en promille som hadde hørt om den og folk så på meg som en idiot når jeg sukket henført over hvor varm og god den var. Nå - går over halve byen i den og den er jo sååååååå fiiiiiiin. Jaja. Det er jo greit - ta en studietur til Storbyen og ha en unik mulighet til å være først i noe, lizzm.

Gammel 06-12-10, 21:20   #44
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Jeg oppholder meg i bærums "beste vestkant" og jeg har faktisk ikke lagt merke til dem. Hvordan kan det ha seg??

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 21:24   #45
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke lagt merke til jakken, men jeg kan være ganske treig. Jeg la først merke til kanadagåsen i år, men nå skal jeg prøve å holde utkikk etter fallskjermhoppermerket.

Gammel 06-12-10, 21:26   #46
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dette logoen?

Hva er det med den gule greia? Er det pynt eller er det for å dra i glidelåsen? :myser:

Gammel 06-12-10, 21:29   #47
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Her er det mange ekte fallskjermhopparar. Ingen av dei har slik jakke. Ikkje nokon andre eg veit om heller.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 21:33   #48
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Er dette logoen?

Hva er det med den gule greia? Er det pynt eller er det for å dra i glidelåsen? :myser:

Det er for å løse ut fallskjermen

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 21:35   #49
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Hahaha!

Gammel 06-12-10, 21:36   #50
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er i grunnen ganske få av dem her jeg bor, av naturlige temperaturmessige grunner.

(Hvilket minner meg på at jeg må kjøpe meg en varm jakke, siden vi skal et sted der det av naturlige temperaturmessige grunner er behov for varm jakke til helgen).

Gammel 06-12-10, 21:54   #51
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Det er for å løse ut fallskjermen

Evt. for å blåse opp redningsvesten.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 22:48   #52
Sandy81
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2010
Sandy81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jepp, vi har hver vår og det er den beste investeringen jeg har gjort. Aldri vært så god og varm noen gang

Sandy81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 22:49   #53
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hoppet fallskjerm 70 ganger, men fant ikke noe bra i pollen din.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 22:58   #54
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke hørt om dette fallskjermhopperfenomenet før det ble nevnt her inne i forrige uke. Kanadiske gjess hadde jeg ikke hørt om før jeg nær fikk et besvimelsesanfall da jeg kikket på ei slik jakke i en butikk for noen uker siden, og så at den kostet kr 6300. Konklusjonen er i alle fall at ingen av delene er aktuelle for meg på en flekk, til det er jeg både for gjerrig og for lite sportslig i klesveien.

Jeg har ellers ikke sett slike plagg på noen i min omgangskrets, verken fallskjermen eller gåsa. Det er mulig jeg har oversett noe, for jeg vet jo knapt hva det er, egentlig.

Gammel 06-12-10, 23:25   #55
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke sett de her, jeg skal hvertfall ikke ha sånn jakke, jeg syns ikke den var fin.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 00:28   #56
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fallskjermhoppere og gjess er det inflasjon i!

Gammel 07-12-10, 08:44   #57
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg innrømmer dog glatt at jeg gjerne ville hatt en. Jeg syns både de er fine og jeg vet at de er varme. Men for meg er det ikke verdt å bruke 6500 egne penger på.

Gammel 07-12-10, 09:00   #58
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke sett dem, men ikke lagt direkte merke til dem da. Nå må jeg jo på utkikk.
Men er det bare jeg som virkelig IKKE syntes de var særlig fine? Ikke finere enn de fleste andre jakker? Og er de så mye varmere enn feks. en Bergans til 3500,-?

Gammel 07-12-10, 09:09   #59
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, Iset, jeg er helt enig. Skjønner ikke hva som er så fantastisk ved dem, estetisk altså. De er sikkert uovertrufne kvalitetsmessig. Vi får håpe det til den prisen.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 09:18   #60
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men er det bare jeg som virkelig IKKE syntes de var særlig fine? Ikke finere enn de fleste andre jakker?

Absolutt ikke min stil, så nei - du er ikke alene.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.