Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

HJELP! Pepperkakedeig!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 12:20   #1
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HJELP! Pepperkakedeig!

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Takk ElinM. Tror den er slik du beskriver nå. Har satt den i kjøleskapet så satser på at den ikke er for ille når vi skal bake i kveld!

Er den klissete også da er det fortsatt mulig å elte inn litt mer mel, og bruke godt med mel på bakebordet, så går det så bra så.

Gammel 07-12-10, 12:24   #2
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HJELP! Pepperkakedeig!

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Er den klissete også da er det fortsatt mulig å elte inn litt mer mel, og bruke godt med mel på bakebordet, så går det så bra så.

Et år glemte jeg hvordan deigen skulle være, og hadde i for lite mel. Det var bare å glemme å elte inn tilstrekkelig med mel når deigen var blitt kald, (deigen var svær) så jeg kastet hele greia og begynte på nytt. Og akkurat i det jeg skriver dette innser jeg jo hvor idiotisk det var å kaste alt, jeg kunne jo fint ha stekt det som noe annet enn pepperkaker ... Jaja, jeg var nok såpass frustrert at jeg ikke tenkte klart. Det er lenge siden.

Sist redigert av ElinM : 07-12-10 kl 12:54. Årsak: skriveleif
ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.