|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Historiens første rødprikketrådDet er så deilig passiv-agressivt med tilbakemeldingen når man har (rød)prikket: "Takk for din tilbakemelding etc."
|
|
|
#84 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Historiens første rødprikketråd
|
|
|
|
#88 |
|
|
Det har jeg som app på telefonen min. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Historiens første rødprikketrådJeg har en "do not push"-button på min. Den gjør ingenting. Men alle forsøker å trykke på den... Dette bekymrer meg.
|
|
|
#90 |
|
...we have cookies
|
Sv: Historiens første rødprikketrådJeg har skjønt at jeg er altfor lite flink til å prikke - både grønt og rødt. Jeg tror det henger sammen med at jeg er ikke den mest skravlesjuke og til tider bare holder jeg kjeft og observerer/lytter/whatever. Innleggstelleren min er like treig som prikkene jeg klarer å gi fra meg. Pokker. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
Sv: Historiens første rødprikketrådhttp://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=9644 |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Historiens første rødprikketrådNå er jeg endelig tilbake på nett etter flytting,så da skal jeg se om jeg får til å rødprikke,jeg har heller aldri prøvd,så hvem vet om det gir mersmak |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Sv: Historiens første rødprikketrådDet gjorde da overhodet ikke vondt |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Kanske du er på feil forum da?
Ja, bare gi meg litt flere slik at de som har gitt meg grønn og spurt om en i retur ikke outes.
Dere er ikke så veldig konsekvente som mante til meg at vil man ha noe må man jobbe for det, man kan ikke bare be om det |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Bedreviter
|
Jeg tror de bare tester for å sjekke hvor lang tid det tar før jeg mister tilgangen til Medlemssalongen. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Bedreviter
|
Sv: Historiens første rødprikketrådFor øvrig har jeg sagt det før: alle mine innlegg er egentlig bare mer eller mindre elegant kamuflerte prikketiggeinnlegg. Det gjelder bare å finne den rette formen, så kan man prikketigge så mye man bare lyster uten at noen finner det provoserende. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Historiens første rødprikketrådSull rundt, spor av, vær morsom og ha pen baby. Funker veldig, veldig bra. :har masse grønske på dashbordet:
|
|
|
#99 |
|
Introvert textrovert
|
|
![]() |
|
|