Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Historiens første rødprikketråd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 16:43   #81
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Historiens første rødprikketråd

Det er så deilig passiv-agressivt med tilbakemeldingen når man har (rød)prikket: "Takk for din tilbakemelding etc."

Jeg rødprikker konsekvent prikketiggere, så værsågod Teo!

Gammel 07-12-10, 17:01   #82
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Åh, åh, la oss se hvor langt vi kan dra ned poengsummen til Teo. :bidrar:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 18:35   #83
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den koseligste røde prikken jeg har sendt avgårde, noen sinne.

Gammel 07-12-10, 18:41   #84
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Akkurat sånn ja. Litt sånn; du får en prikk som er like intetsigende som innlegget ditt.

En sånn man kunne gi til de som quoter et langt innlegg, for så å skrive: Signerer. Der hadde gul :meh: vært midt i blinken.

Gammel 07-12-10, 18:43   #85
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gul :meh:

Gammel 07-12-10, 18:45   #86
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

En sånn man kunne gi til de som quoter et langt innlegg, for så å skrive: Signerer. Der hadde gul :meh: vært midt i blinken.

Signerer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 18:48   #87
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Når vi først er i gang så kunne jeg tenke meg en panikk-knapp også.

Gammel 07-12-10, 18:50   #88
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Når vi først er i gang så kunne jeg tenke meg en panikk-knapp også.

Det har jeg som app på telefonen min. Fiiine knappen. Og han som fikser nytt datasystem for oss har lovt meg en rød knapp pr. modul som jeg kan trykke på hvis jeg begynner å kjede meg!

Gammel 07-12-10, 18:58   #89
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en "do not push"-button på min. Den gjør ingenting. Men alle forsøker å trykke på den... Dette bekymrer meg.

Gammel 07-12-10, 19:02   #90
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har skjønt at jeg er altfor lite flink til å prikke - både grønt og rødt. Jeg tror det henger sammen med at jeg er ikke den mest skravlesjuke og til tider bare holder jeg kjeft og observerer/lytter/whatever. Innleggstelleren min er like treig som prikkene jeg klarer å gi fra meg. Pokker.
Men jeg har klart å gi fra meg en rød en - og kanskje jeg skal ta meg en runde et annet sted og rødprikke litt til?
:noterer seg at et fint nyttårsforsett vil være å bli mer aktiv innleggsskriver på FP:

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 19:04   #91
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=9644

Til deg, pus!

Gammel 07-12-10, 19:24   #92
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Nå er jeg endelig tilbake på nett etter flytting,så da skal jeg se om jeg får til å rødprikke,jeg har heller aldri prøvd,så hvem vet om det gir mersmak

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 19:26   #93
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Det gjorde da overhodet ikke vondt

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 20:14   #94
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ENDELIG! Helt rødt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kontrollpanel-rodt3.jpg (98,2 KB, 83 visninger)
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 20:15   #95
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Det hadde i grunnen vært mer spennende med en pikketriggetråd.

Kanske du er på feil forum da?

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Nå hadde det jo vært gøy hvis vi fikk se et tilsvarende bilde fra grønnprikketiggetråden. Sånn for eksperimentets skyld

Ja, bare gi meg litt flere slik at de som har gitt meg grønn og spurt om en i retur ikke outes.

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Nå har jeg delt ut mange grønne () og fikk endelig rødprikket deg, Teo. God jul! Kos deg med kontrollpanelet.

Dere er ikke så veldig konsekvente som mante til meg at vil man ha noe må man jobbe for det, man kan ikke bare be om det

Selv om jeg skjønner at det å gi en rødprikk her ikke har samme konsekvensen som i min tråd.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 20:17   #96
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Dere er ikke så veldig konsekvente som mante til meg at vil man ha noe må man jobbe for det, man kan ikke bare be om det

Selv om jeg skjønner at det å gi en rødprikk her ikke har samme konsekvensen som i min tråd.

Jeg tror de bare tester for å sjekke hvor lang tid det tar før jeg mister tilgangen til Medlemssalongen.

Gammel 07-12-10, 20:18   #97
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

For øvrig har jeg sagt det før: alle mine innlegg er egentlig bare mer eller mindre elegant kamuflerte prikketiggeinnlegg. Det gjelder bare å finne den rette formen, så kan man prikketigge så mye man bare lyster uten at noen finner det provoserende.

Gammel 07-12-10, 20:21   #98
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Sull rundt, spor av, vær morsom og ha pen baby. Funker veldig, veldig bra. :har masse grønske på dashbordet:

Rent forøvrig så var min rødprikk ektefølt.

Gammel 07-12-10, 20:23   #99
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=9644

Til deg, pus!

Tar det aldri slutt?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 20:42   #100
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Tar det aldri slutt?

Ehm. Jo. Den går i loop. :har slikt å gjøre:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.