Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Historiens første rødprikketråd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 20:47   #101
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Historiens første rødprikketråd

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

For øvrig har jeg sagt det før: alle mine innlegg er egentlig bare mer eller mindre elegant kamuflerte prikketiggeinnlegg. Det gjelder bare å finne den rette formen, så kan man prikketigge så mye man bare lyster uten at noen finner det provoserende.

Jeg er sikker på at noen gjennomskuer dette hvis noen leser denne tråden.

Gammel 07-12-10, 20:52   #102
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=9644

Til deg, pus!

Maverick! jeg skal faktisk skrive på eksamensoppgaven min her!

Gammel 07-12-10, 20:57   #103
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Rød "julekule" er sendt til Teo

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 21:01   #104
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ærru gæær'n? Jeg er rødprikkjomfru og det skal mer til en en høflig forespørsel for å lokke meg utenfor min smale, aksetiske grønnprikksti.

Gammel 07-12-10, 21:08   #105
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Hva med... litt sjokolade?

Gammel 07-12-10, 21:11   #106
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Hva med... litt sjokolade?

Ooooo - now you're talking!

Gammel 07-12-10, 21:14   #107
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ooooo - now you're talking!

Jeg har Premium Fylt Marsipan.

Gammel 07-12-10, 21:14   #108
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Dark side har cookies. Rødprikkligaen har sjokkis.

Gammel 07-12-10, 21:15   #109
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Rødpikkligaen derimot, høres ut som en litt... spesiell feministgruppe.

Gammel 07-12-10, 21:16   #110
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sull rundt, spor av, vær morsom og ha pen baby. Funker veldig, veldig bra. :har masse grønske på dashbordet:

Rent forøvrig så var min rødprikk ektefølt.

Beklager på det dypeste, Kitty! Jeg rødprikka deg istedet for Teofelia.

Sånn kan det gå når man blir litt for ivrig.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 21:17   #111
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Beklager på det dypeste, Kitty! Jeg rødprikka deg istedet for Teofelia.

Sånn kan det gå når man blir litt for ivrig.

Nei, nå surrer jeg jaffal. Jeg har jo ikke prikka deg.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 21:18   #112
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Min første rødprikk. Brutalt revet bort før den engang eksisterte.

Gammel 07-12-10, 21:22   #113
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Nei, ærru gæær'n? Jeg er rødprikkjomfru og det skal mer til en en høflig forespørsel for å lokke meg utenfor min smale, aksetiske grønnprikksti.

Jeg skal gjerne trakassere deg litt i stedet, hvis du foretrekker det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 21:22   #114
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Min første rødprikk. Brutalt revet bort før den engang eksisterte.

Vil du ha en? Jeg er fersking på forumet,og dermed også fersk på prikking,så jeg kan godt øve meg på deg.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 21:25   #115
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Vil du ha en? Jeg er fersking på forumet,og dermed også fersk på prikking,så jeg kan godt øve meg på deg.

Det er egentlig jeg som bør få være den første til å prikke pusen rødt, siden hun ga meg min første. Så kan vi være sånne kule erkefiender som Esme snakker om!

Gammel 07-12-10, 21:25   #116
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Hvis du vil ha internettherpes er det bare å rødprikke i vei. Patient Zero.

Gammel 07-12-10, 21:27   #117
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det er egentlig jeg som bør få være den første til å prikke pusen rødt, siden hun ga meg min første. Så kan vi være sånne kule erkefiender som Esme snakker om!

Du først,jeg som en god nummer to?

Gammel 07-12-10, 21:30   #118
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Du først,jeg som en god nummer to?

Mnæh. Jeg har allerede fått internettherpes. Og så tror jeg litt av poenget var at kule erkefiender skulle være jevnbyrdige, og Kittypus er mye kulere enn meg. Prikk på deg virus du.

Gammel 07-12-10, 21:32   #119
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg skal gjerne trakassere deg litt i stedet, hvis du foretrekker det.

Jeg er så zen at selv ikke den heftigste trakassering vil føre til rødprikking.

(...ok, nå ble jeg litt engstelig for hva slik dumskap&overmot kan føre til... )

Gammel 07-12-10, 21:36   #120
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Mnæh. Jeg har allerede fått internettherpes. Og så tror jeg litt av poenget var at kule erkefiender skulle være jevnbyrdige, og Kittypus er mye kulere enn meg. Prikk på deg virus du.

Jah,så det var sånn det skulle være Da gidder jeg ikke,venter heller på en skikkelig god anledning til å prikke på meg virus

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.