|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Hvordan legge til ringetone på SE Xperia Mini?Jeg har en SE Experia mini og tenkte ha en sang jeg liker som ringetone. Hvordan får jeg lagt den inn på telefonen? Jeg kan ikke laste den ned på nett merker jeg. Får ikke lagt den til noe sted. Skjønner ikke noe. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan legge til ringetone på SE Xperia Mini?Jeg har overført favorittlåten min fra PC og installert Rings Extended (gratis) fra androidmarkedet på mobilen, da går det an å velge blant ikkestandardlåter.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan legge til ringetone på SE Xperia Mini?Du laster den ned på dataen din, og drar den over med datakabelen. Jeg har lagt til et lass med musikk på min. Nada problemas. Det følger med en sånn minnekortdings også, sånn at du kan ta ut minnekortet og overføre på den måten. |
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan legge til ringetone på SE Xperia Mini?
Du må jo ikke det. Du kan bruke den minnekortleseren som fulgte med, og bare putte i minnekortet der, og putte på med det du vil ha. |
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Sv: Hvordan legge til ringetone på SE Xperia Mini?Fant den nå! Jeg er så IKKE into hardware (av noe slag), så jeg har ikke sett så nøye oppi boksen som fulgte med telefonen. Ser at jeg ikke har noen overføringsledning med mini-USB/USB heller, så da blir det å bruke "minnepennen". |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: Hvordan legge til ringetone på SE Xperia Mini?Øh. Må jeg ha "mobileMe"? De vil jeg skal gi kredittkortopplysninger når jeg bare skal ha en "trial". Det gidder jeg ikke. Finnes det alternativer???? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan legge til ringetone på SE Xperia Mini?Hva er det du driver med nå egentlig? Kredittkortopplysninger?? |
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Har Mac, og får beskjed om at jeg må ha et program som heter "mobileMe". Ultrateit. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan legge til ringetone på SE Xperia Mini?Prøv med usb-kabelen da? |
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Sv: Hvordan legge til ringetone på SE Xperia Mini?Fant den bak senga! Den har i grunnen ligget der siden jeg fikk telefonen, så jeg kunne ikke huske at det var en USB i enden der. Dumt at jeg ikke kan legge det inn via mailen men får akseptere det, he he. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan legge til ringetone på SE Xperia Mini?Ja, jeg hadde ikke forventet at dette skulle være noen sak for deg egentlig, som er så sprek på data ellers. |
|
|
|
#16 |
|
Pauset
|
Jeg er mer tiltrukket av å lage apps enn å trykke på den bittelille skjermen og knote. Gjør det kun når jeg må. |
|
|
|
![]() |
|
|