Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har det kommet nytt Super Mario på Wii?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-10, 20:38   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har det kommet nytt Super Mario på Wii?

Jeg så en reklamesnutt på tv her hin dagen, og jeg lurer meg på om ikke de sa at det var et nytt Super Mario Bros spill til Wii i salg nå? Noen som vet?

Gammel 09-12-10, 20:43   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har det kommet nytt Super Mario på Wii?

Oj, det hadde jo vært kult! Det er ikke Super Mario Galaxy 2 du har sett da, det er vel ganske nytt?

Gammel 09-12-10, 20:46   #3
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det kom vel ut i sommer Iset.

Gammel 09-12-10, 20:46   #4
Sola

Sola sin avatar

Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei det var mer som vanlig Super Mario, de går bare bortover...

Gammel 09-12-10, 20:47   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Galay 2 kom i sommer, ja. Men det reklameres for Donkey Kong til Wii nå.

Gammel 09-12-10, 20:47   #6
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Det er ikke Super Mario All stars - 25th anniversary edition da? Den kom akkurat tror jeg. Altså ikke noe nytt spill forsåvidt da.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 20:48   #7
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Er vel kanskje dette du har sett reklame for ?

Gammel 09-12-10, 20:50   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Er vel kanskje dette du har sett reklame for ?

Det kan ikke være det, det er jo gammelt. Datteren min fikk det der til jul i fjor, da var det allerede en stund siden det hadde kommet ut.

Gammel 09-12-10, 20:52   #9
Sola

Sola sin avatar

Standard

Det spillet der har vi hatt i noen år nå tror jeg. Filleren da, trodde julepresangen var i boks jeg nå.

Gammel 09-12-10, 20:52   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, men de kaller det jo "New Super Mario Brothers". Blir jo misvisende etter en stund.

Gammel 09-12-10, 20:54   #11
Sola

Sola sin avatar

Standard

Super Mario All Stars ser jo litt kult ut da. Kanskje det var det jeg så.

Gammel 09-12-10, 20:55   #12
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er ikke nytt nei. Det har vært i hus her lenge. Både til Wii og DS.

Donkey Kong blir heftig reklamert for nå ser jeg.

Gammel 09-12-10, 20:59   #13
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Dei kjører i alle fall på med mario no, sidan det er 25 års jubileum.

Gammel 09-12-10, 21:01   #14
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Super Mario All Stars ser jo litt kult ut da. Kanskje det var det jeg så.

Har det på ønskelista mi jeg. Så kan jeg mimre litt fra 80- og 90-tallets nintendo spilling.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 21:10   #15
Sola

Sola sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heddamor, her.

Har det på ønskelista mi jeg. Så kan jeg mimre litt fra 80- og 90-tallets nintendo spilling.

Jaa helt enig! En venninne av meg hadde Nintendo, og vi spilte Super Mario Bros hver dag når moren hennes var på jobb. Hun var den eneste jeg kjente som hadde sånn luksus-leke. Jeg husker enda da jeg matet kaninen deres i 14 dager fordi de var på ferie, og som belønning fikk jeg låne Nintendoen deres mens de var borte. Tror jeg knapt hadde tid til å spise på de 14 dagene!

Gammel 09-12-10, 21:13   #16
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte det til gubben i går, han skal få det til jul. Jeg vet han kommer til å hyle av glede.

Gammel 09-12-10, 21:19   #17
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Donkey kong spiller har fått en sekser. Det skal visstnok være supert både for de små og de store. Håper det havner under vårt juletre i år.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.