Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

men hva med ...

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-06, 20:38   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: men hva med...

Nei, trøste og bære.
Jeg kan være enig i at forfatteren virket spennende og at jeg har mye til felles med henne rent politisk, men Siv Jensen er for meg dørgende kjedelig.
Jeg synes igrunnen biografier gir meg veldig lite sånn generelt - og da lese om ei jeg ikke liker?

Forøvrig synes jeg det var fryktelig morsomt at media hauset opp at hun ikke var lesbisk. Jeg må innrømme at jeg aldri har tenkt over Siv Jensens sex-liv og det tror jeg neimen ingen i min omgangskrets har gjort heller.

Gammel 30-09-06, 20:58   #2
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Forøvrig synes jeg det var fryktelig morsomt at media hauset opp at hun ikke var lesbisk. Jeg må innrømme at jeg aldri har tenkt over Siv Jensens sex-liv og det tror jeg neimen ingen i min omgangskrets har gjort heller.

Pleier ikke de som til stadighet understreker hvor lite lesbiske de er, å faktisk være det?

Gammel 30-09-06, 21:15   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Pleier ikke de som til stadighet understreker hvor lite lesbiske de er, å faktisk være det?

Jo, ofte.

Jeg opplevde det her for en uke siden, faktisk.
En venn jeg var mye sammen med tidligere er vel den mest homofobe jeg har møtt i mitt liv. Han nektet blant annet å være sammen med meg i vennegjengen hvis mine homofile venner skulle dit.

Her om dagen kom forklaringen: Han kom ut av skapet. :roert:

Gammel 30-09-06, 21:25   #4
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skal nok ikke lese den. Jeg er ikke interessert nok i noen nålevende politikere til å orke å lese deres biografi.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.