Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Blå øyenskygge til brune øyne

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-10, 14:51   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blå øyenskygge til brune øyne

Jeg har fått et hot tips fra en sminkedame at dette er fint. Har nå testet og er litt usikker på om jeg er enig. I følge henne var det veldig vanlig at brunøyde brukte dette. Jeg har ikke sett det før tror jeg...

Er det så vanlig? Og syntes dere det er fint?

Her ser dere mitt forsøk:

Vedlagte bilder
Filtype: png øyne.png (43,1 KB, 136 visninger)
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 14:58   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blå øyenskygge til brune øyne

Jeg har bruker mye lilla til mine mørkebrune.

Bildet ditt så litt shoppet ut? Er det det?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 15:00   #3
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Klart du kan ha blå sminke til brune øyne.

Gammel 11-12-10, 15:08   #4
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har bruker mye lilla til mine mørkebrune.

Bildet ditt så litt shoppet ut? Er det det?

Økte kontrast bare. For at man skulle se at det var skikkelig blå. Ikke så mye shoppet med andre ord. Mye blitz rett i mitt likbleke vinteransikt.

Gammel 11-12-10, 15:16   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det var en veldig sterk blåfarge. Personlig liker jeg ikke makeup som er så markant, og ville nok heller brukt bruntoner. Nydelige øyne.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 15:21   #6
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns det var en veldig sterk blåfarge. Personlig liker jeg ikke makeup som er så markant, og ville nok heller brukt bruntoner. Nydelige øyne.

Jeg er litt der jeg og. Ser såpass klassisk ut ellers, at det blir litt merkelig på meg. Men jeg vurderer skaffe en undercut nå, så jeg ser litt mer rocka ut. Står nok litt bedre til personligheten... Men har ikke helt turt å gjøre det ennå.

Gammel 11-12-10, 15:22   #7
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg har brune øyne, og føler meg ikke komfortabel med blå øyenskygge, så nei jeg synes ikke det er pent. Lilla derimot.

Jeg føler meg ganske sikker på at det ikke er veldig mange brunøyde som bruker blå øyenskygge, men det betyr ikke at det ikke kan være fint. Jeg synes imdlertid ikke den blå du hadde her var veldig fin til deg. Fine øyne! Grønt, lilla, brunt og gull tenker jeg passer deg best.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 15:24   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker mye brunt, svart og lilla. Og noen ganger rosa oppå svart (ref en tråd her inne). Jeg sminker øynene mine mye mer nå enn tidligere og synes det er gøy.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 15:25   #9
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Jeg har brune øyne, og føler meg ikke komfortabel med blå øyenskygge, så nei jeg synes ikke det er pent. Lilla derimot.

Jeg føler meg ganske sikker på at det ikke er veldig mange brunøyde som bruker blå øyenskygge, men det betyr ikke at det ikke kan være fint. Jeg synes imdlertid ikke den blå du hadde her var veldig fin til deg. Fine øyne! Grønt, lilla, brunt og gull tenker jeg passer deg best.

Grønt kler meg ikke. Ser bare gusten ut, ettersom jeg har hud som er fullstendig fri for røde pigmenter (den er gulgrønn på denne tiden). Bruker stort sett brunt, lilla og gulltoner ja. Men litt lei.

Gammel 11-12-10, 16:01   #10
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Men jeg vurderer skaffe en undercut nå, så jeg ser litt mer rocka ut. Står nok litt bedre til personligheten... Men har ikke helt turt å gjøre det ennå.

Det sitter jeg og å tenker på. Hadde det for et par år siden, det er så kult!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 16:04   #11
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Synes ikke det var så verst, bruker du skygge litt under øynene også? *sminkenovise*
Nydelige øyne, elsker brune!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 16:57   #12
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har også mørkebrune øyne og synes isåfall det er finere med lilla

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 17:30   #13
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker mer naturlig sminke, men om jeg brukte blåtoner i min ungdom så burde det helle mot turkis. Mine øyne er ganske mørkebrune.

Gammel 11-12-10, 17:51   #14
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Det sitter jeg og å tenker på. Hadde det for et par år siden, det er så kult!

Er det sånt man klarer selv tror du? Jeg har maskin.

Gammel 11-12-10, 17:53   #15
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Synes ikke det var så verst, bruker du skygge litt under øynene også? *sminkenovise*
Nydelige øyne, elsker brune!

Ja. Når man har så mye på, og så mørk farge så ser det snålt ut å ikke ha det.

Gammel 11-12-10, 18:10   #16
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg liker mer naturlig sminke, men om jeg brukte blåtoner i min ungdom så burde det helle mot turkis. Mine øyne er ganske mørkebrune.

Men hun fra Iran som er høygravid og som var på Nytt på nytt igår, hun hadde nærmest turkis, og det var smellvakkert! Brun og turkis er jo nydelig sammen.

Gammel 11-12-10, 18:20   #17
cilen

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Er det sånt man klarer selv tror du? Jeg har maskin.

Eh.. for å si det sånn, jeg ER frisør, men ville ikke gjort det selv. Det er nok litt vanskelig å få overgangen fin, om du ikke er flink til å klippe speilvendt via speilet da. Spørs kanskje hvor kort håret ellers er? Tenker mest bakover.. Absolutt penest når overgangen er pent klippet. Er jo litt greit at det ser pent ut når det ikke er stæsjet med voks å..

Gammel 11-12-10, 18:24   #18
cilen

cilen sin avatar

Standard

...hvis ikke du vil ha kun et kortkort parti under da. Da kan du vel alltids klare det. Bare gre det andre håret bort (ha det i en strikk), og dra maskinen over resten. Husk at undercut-partiet bør følge hårfestet langs øret. (buen), og smalne ned bak. "Tog du an"?

Gammel 11-12-10, 18:34   #19
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det var kjempefint til en kveld paa byen. Blaatt er mye finere til brune öyne enn til blaa i alle fall.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 22:05   #20
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes blått ble skikkelig stilig til øynene dine! Kul festsminke!
Du har veldig pene øyne.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.