Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Facebook

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-10, 09:48   #1
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Facebook

Hvis man har en man har vært venn med på face før, så man ikke lenger er venn med, og man ønsker å få fjernet alle "liker" man har trykket på denne personens profil og bilder, hvordan går man fram da?

Gammel 09-12-10, 10:15   #2
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook

Forsvinner ikke de når man fjerner personen fra sin venneliste?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 10:16   #3
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror de forsvinner om du fjerner personen fra vennelista di ja.

Gammel 09-12-10, 11:40   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei det forsvinner ikke tror jeg. Jeg slettet en person, og hans kommentarer og alt ble fortsatt på profilen min. Men dette er et år siden da, så kan hende ting er endret etter det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 11:59   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blokke kan fungere, trur eg.

Og fryktelig nysgjerrig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 14:51   #6
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, på profilen til vennen din kan du trykke «You and $Navn_på-venn»-linken og se alt som har skjedd mellom dere according to Facebook. Da er det bare å sette i gang å trykke unlike og slette kommentarer manuelt.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 18:55   #7
knøttet
liksom sporty

Standard

Det hjelper ikke å slette fra vennelisten... hmm.. kom inn på profilen til denne personen, så da var det en del jeg kunne klikke på "liker ikke" men det funker ikke på hele album og sånn..
Blokke kanskje, ja..

Gammel 09-12-10, 18:57   #8
knøttet
liksom sporty

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og fryktelig nysgjerrig.

Jeg snakker ikke om noen du kjenner eller som jeg kjenner så godt, for å si det sånn...
Hvis du skjønte den...

Gammel 09-12-10, 19:02   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blokk, du.

Gammel 09-12-10, 21:46   #10
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Er ikke sikker på om det forsvinner når man blokker heller. Mener dette mennesket jeg slettet som venn også ble blokkert (jeg var dritsur)....

Men det er verdt et forsøk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 14:12   #11
knøttet
liksom sporty

Standard

Har nå blokka, hvor lang tid tror dere det eventuelt vil ta før det blir borte?

En ting til - hvis noen legger ut bilder av deg uten din godkjennelse som du ønsker bort, hvem kontakter man får å få fjernet dem? Hvis man ikke ønsker å ta kontakt med personen som har lagt dem ut..

Gammel 13-12-10, 14:28   #12
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av knøttet, her.

Har nå blokka, hvor lang tid tror dere det eventuelt vil ta før det blir borte?

En ting til - hvis noen legger ut bilder av deg uten din godkjennelse som du ønsker bort, hvem kontakter man får å få fjernet dem? Hvis man ikke ønsker å ta kontakt med personen som har lagt dem ut..

Du må nok uansett først ta kontakt med den som har lagt det ut. Så kan man eventuelt gå på slettmeg.no eller prøve med direkte kontakt med FB. Men det er vel ikke så enkelt.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 14:35   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg kan ta kontakt, jeg. Veldig gjerne.

Gammel 13-12-10, 14:59   #14
knøttet
liksom sporty

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg kan ta kontakt, jeg. Veldig gjerne.

Det har jeg lyst til også... men tror det bare vil gjøre vondt verre!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.