|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Har du lagt ut bilder/kommentarer fra Luciadagen på FB? | |||
| Klabert, jeg har produsert verdens flotteste barn og forventes å vise dem frem |
|
10 | 7,58% |
| Ja, jeg hadde lyst |
|
12 | 9,09% |
| Nei, synes det blir for mye |
|
60 | 45,45% |
Har ikke barn i Lucia-alder ( )
|
|
18 | 13,64% |
| Iddjåt |
|
32 | 24,24% |
| Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lucia-bonanza på facebook
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Shake it out!
|
Sv: Lucia-bonanza på facebookNå liker ikke jeg å kalle folk for idiot da, men slik ble det, siden ingen av alternativene passet. Lucia feires ikke her i USA (i skolen i alle fall), ergo er det dårlig med Lucia-bilder å legge ut på fjesboka gitt.
|
|
|
#44 |
|
saftig
|
Den er bra, syns jeg.
|
|
|
#46 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lucia-bonanza på facebookSelvsagt har jeg det. 5-åringene går Lucia og i år var det vår 5-åring sin tur. Det jeg stusser mer over er de som legger ut bilder der flere enn eget barn er med. Har de spurt alle foreldrene der, liksom?
|
|
|
#48 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lucia-bonanza på facebookNei, men jeg har vurdert det. Har mye familie på FB, som sikkert hadde synes det var koselig å se bilde av veslejente på Luciafeiring. Særlig den amerikanske delen av familien synes det er kjekt å få et innblikk av hva som skjer i Norge. Synes det er litt smålig å synes det er teit.
|
|
|
|
#49 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lucia-bonanza på facebookI vår barnehage får ikke foreldrene være med å se luciatoget. Så da har jeg ikke noen santa-luciabilder å legge ut på facebook heller.
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lucia-bonanza på facebookSiden det var mannen og ikke jeg som var på Lucia ble det ikke noen bilder av pyntet gutt. Men jeg tok en del bilder av elevene på 3. trinn som gikk på jobb. De legger jeg ikke ut på facebook.
|
|
|
#52 |
|
Audacious
|
Sv: Lucia-bonanza på facebookLucia er ikke nevnt i min status. Men det er egentlig litt tilfeldig, for jeg kan godt legge meg på det intimitetsnivået at jeg skriver hva jeg og ungene har gjort i morges eller sipper over at Plutten bare har en uke igjen i barnehagen eller noe sånt. Jeg sparer det til siste dagen hans neste tirsdag.
|
|
|
#54 |
|
|
:snufs: Dere drar jo snart, for pokker.
|
|
|
|
#55 |
|
By the Sea
|
Sv: Lucia-bonanza på facebookHvor drar dere, Acsa? :gått glipp av noe:
|
|
|
#56 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Lucia-bonanza på facebookNei, det har jeg ikke lagt ut noe om, mest fordi jeg overhodet ikke tenkte på det. Det kunne hende jeg hadde lagt ut om det, hadde det ikke vært for at storebror ikke ville kle seg ut i det hele tatt.
|
|
|
#57 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Lucia-bonanza på facebookNope - men hadde jeg hatt Luciabilde hadde jeg sikkert lagt det ut. Det eneste jeg har sett er fra lokalavisen, ingen venner har lagt ut luciabilder. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
intro
|
Sv: Lucia-bonanza på facebookNei, jeg har verken fotografert eller lagt ut bilder, tekst eller noe som helst annet. :dårlig mor: (Når sant skal sies har jeg vel ikke lagt ut noe som helst på et par måneder.
|
|
|
|
#59 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Lucia-bonanza på facebookNei, men jeg 1)er ikke på FB og 2)legger ikke ut bilder av min sønn og 3)fikk ikke tatt noe skikkelig bilde av ham heller...
|
|
|
#60 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lucia-bonanza på facebookNei, har ikke barn i Lucia alder, og har heller ingen venner som har lagt ut bilder på FB. |
|
|
|
![]() |
|
|