Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Dette er flaut! (Gaver til egne barn)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 10:01   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette er flaut! (Gaver til egne barn)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Lekekjøkken ja, det ønsker toåringen min seg. At jeg ikke kom på det! Men det er litt dyrt da, de fleste jeg har sett, og de billige pleier jo å være så plastrælete.
Det ene jeg så på IKEA var helt fantastisk! Sønnen min måtte dras vekk med makt, hylende og sparkende. Men det er for dyrt da. :/

Vi skulle kjøpe på Ikea, men de var utsolgt fra produsent på høsten i fjor. Derfor endte vi må å kjøpe ett til 399 fra Toys'r'us, og det har holdt seg helt strålende i ett år i hvert fall.

Gammel 14-12-10, 10:04   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Europris har hatt et lekekjøkken i tre, fint. Koster kr 298 tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Iset; det finnes helt sikkert noe fine og brukte Brio-lekekjøkken på Finn.no i nærheten av deg.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi skulle kjøpe på Ikea, men de var utsolgt fra produsent på høsten i fjor. Derfor endte vi må å kjøpe ett til 399 fra Toys'r'us, og det har holdt seg helt strålende i ett år i hvert fall.

Oj, takk dere! Jeg har mest lyst på et i tre, så jeg kan sjekke ut Europris. Men først Finn, jeg elsker jo brukthandel, at jeg ikke tenkte på det. Takk.

Gammel 14-12-10, 10:34   #3
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Lekekjøkken har vært populært her lenge, og hun blir straks to.

Til jul får hun dukkevogn av besteforeldre, noe som jeg vet blir stas etter sorgen over at vi måtte levere tilbake gåvogna vi lånte. Hun får også flere sangkort av tante. Det var de i barnehagen som tipsa oss om at hun syntes det var veldig gøy og det fikk vi bekrefta da jeg kjøpte noen brukte her inne. De er daglig i bruk. Fra oss får hun et slags dukkehus. Hun er veldig jentete så det blir nok stas å putte et par dukker og dyr ut og inn dører, vinduer og møbler der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.