|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Mannen enten lage maten eller spise det han får - de andre kan stappe pepperen en viss plass. Ærlig talt!
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Off the map.
|
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Suppe, god vintermat det!
|
|
|
#23 |
|
Off the map.
|
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Ja, og de som sutrer over spekemat, det er ikke sikkert jeg hadde invitert de igjen, eller i hvertfall hadde jeg ikke brydd meg om det!
|
|
|
#25 |
|
ctrl+z
|
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Blir litt vanskelig å ikke invitere nærmeste familie.
|
|
|
#27 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Suppe med godt brød er deilig. Vi har også i flere år kjørt Mims fajitas, suksess i det gamle huset der alle 25 gjestene måtte oppholde seg på litt over 30 kvadrat. Veldig godt, alle kan lage maten etter egen smak (anbefaler å lage egen salsa og guacamole), og det er varm mat som kan holdes i hendene og ikke krever full borddekking. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
ctrl+z
|
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Men fajitas, man trenger vel et bord? Vi har seriøst ikke bordplass til mer enn sju av gjestene. Vi har pleid å bruke spisestuebordet til servering og strødd masse stoler rundt omkring.
|
|
|
#29 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selskap for 20 - what to servere?
Du kan be dem drite og dra. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Smugleser
|
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Husker jeg en lignende, men mildere tråd fra i fjor?
|
|
|
#31 |
|
ctrl+z
|
Helt sikkert. Muligvis fra sommeren også.
Luftsuppe og venteboller?
Mat, antar jeg, hun fyller 3 og er altetende.
|
|
|
#32 |
|
Borte
|
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Hvis jeg ikke gidder å lage mat i ungenes familiebursdagsselskaper så inviterer jeg bare til kaffe og baker et par kaker. Må det være varm mat da?
|
|
|
#33 |
|
Smugleser
|
Vet det, det er synd dere er færre.
|
|
|
#34 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Jeg tenker det er superkoselig med grøt nå, og mandel i - og en marsipangris med rød sløyfe til den som finner mandelen.
|
|
|
#35 |
|
Off the map.
|
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Jeg hadde garantert servert pølser om det var så mange at vi ikke kunne sitte ved dekket bord. GARANTERT.
|
|
|
#36 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Jeg kjenner forresten at de som kommenterte at det ikke var varm mat....
|
|
|
#37 |
|
Borte
|
Helt enig.
|
|
|
#38 |
|
Off the map.
|
Egentlig synes jeg ikke det heller. Om de er så jævla frekke, så kan du fortelle dem at du ikke ba dem, da du ikke trodde de ville sette pris på maten
|
|
|
#39 |
|
ctrl+z
|
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Pølser er ikke kult, det er rett og slett ikke mat for meg.
|
|
|
#40 |
|
Off the map.
|
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Sodd er kanskje det letteste da. Ferdigspann, 4 spann og kok et lass med poteter og gulrøtter. Og kanskje et par ekstra pakker kjøttboller.
|
![]() |
|
|