|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Jeg har en sambo som drømmer om ny traktor og han søker hele tiden etter det. Jeg har bestemt at vi ikke trenger det , mental er nok ikke helt enig. Nå finner jeg ut at han har begynt å ringe og forhøre seg også, så nå må jeg begynne mer aktivt! Jeg lurer på om det går ann å blokke sider på finn??
![]() |
#3 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Hm, se om jeg får til det. Man nå forteller han at han skal se på en i kveld, søren at jeg ikke har gjordt det før!
![]() |
#6 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Jeg tror han hadde skjønt både bankkontosperring og tlfsperring. Men han er ikke datakyndig overhode så den hadde han ikke tatt, bare mumler fortvilt over siden som ikke kom opp! Så det er eneste håpet mitt.
![]() |
#9 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Si meg - er mannen din mindreårig? Ja, dette er et hint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Ikke mindreårig, men enkelte ting trenger han hjelp med-for vårt beste. Vi bor i by. Har ikke gård eller dyr. Har alt en traktor og trenger ikke en til. Men han har sååå lyst på og ser seg blind. Så da kan jeg hjelpe han
![]() |
#11 |
ihuga feminist
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Wow. Jeg hadde klikket fullstendig om mannen min skulle "hindre meg i å bli fristet" ved å tukle med datamaskinen. Eller lure meg på noe annet vis. For et tillitsbrudd! Jeg er noe målløs her jeg sitter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?
Normalt er jeg enig med deg, men om man bor i byen så trenger man ikke TO traktorer. Man trenger ikke en heller for den saks skyld. Så det er jo tydelig at han må beskyttes mot seg selv. Evt så bør de kanskje begynne å surfe på Finn etter et passende småbruk.
![]() |
#14 |
Tøff
|
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Si meg - er det noen som har spurt om hva noen andre synes om måten de gjør ting på i sitt ekteskap her? Ja, dette er også et hint.
![]() |
#15 |
ihuga feminist
Jeg syns ikke fyren virker helt rett navla, nei. Men det å lure ham på denne måten er da uansett ikke rett? Hvis han vil ha en traktor til syns jeg i anstendighetens navn man må snakke med fyren - ikke lure ham? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Drømmer
|
Lure han?Hun lurer han jo ikke fordi hun blokker en side da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Selvfølgelig bør man snakke, men det høres da ut som at hun har gjort det, opptil flere ganger. Kanskje han lider av traktorgalskap?? Man sperrer jo gjerne kort osv for de som er spillegale. Dette er ikke særlig annerledes.
![]() |
#18 |
ihuga feminist
Ah! Beklager. Du har helt rett. Jeg skal selvsagt straks og med én gang sette meg inn i hvordan de ymse nettleserne (eventuelt ymse brannmurer) fungerer for å kunne hjelpe tinkadott til å gjøre noe som jeg finner fullstendig moralsk forkastelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tøff
|
Eller du kan tusle inn i en hjørne og la være å kommentere i en tråd der du ikke kan bidra med noe som har noe med tråden å gjøre.
![]() |
#20 |
heimføing
|
Tja. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|