Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Limebeauty.com

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 15:00   #1
Silver
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

Limebeauty.com

Noen som har erfaring med dem?

Har bestil derfra før, og vert grei og rask levering. Og rimelig.
Men denne gangen kommer ikke varene mine!

Brukte Paypal, og ser at pengene er trekt. Men ingen pakke med posten.
1 mnd siden jeg bestilte. Og varene ble sendt 2-3 dager etter. Det står at ordren er ferdigbehandlet, og varene sendt.

Kan jeg gjøre noe?
Har sendt mange meldinger til dem, men ikke noe svar tilbake!

Silver er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 19:23   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Limebeauty.com

Jeg har brukt dem flere ganger og vært særdeles fornøyd. Men pakken som ble bestilt og sendt i begynnelsen av november tok fem uker før den kom frem, jeg mistenker tollen i Norge for å ha holdt på den lenger enn nødvendig. Jeg sendte mail og sa i fra at den ikke var kommet da det var gått fire uker, og er veldig fornøyd med oppfølgingen jeg da fikk, ble tilbudt enten erstatningsprodukt eller pengene tilbake om det drøyde veldig mye lenger før jeg fikk forsendelsen. Og i etterkant fikk jeg mail om heftig rabatt neste gang jeg handler der.

Gammel 14-12-10, 22:08   #3
Silver
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg har brukt dem flere ganger og vært særdeles fornøyd. Men pakken som ble bestilt og sendt i begynnelsen av november tok fem uker før den kom frem, jeg mistenker tollen i Norge for å ha holdt på den lenger enn nødvendig. Jeg sendte mail og sa i fra at den ikke var kommet da det var gått fire uker, og er veldig fornøyd med oppfølgingen jeg da fikk, ble tilbudt enten erstatningsprodukt eller pengene tilbake om det drøyde veldig mye lenger før jeg fikk forsendelsen. Og i etterkant fikk jeg mail om heftig rabatt neste gang jeg handler der.

Takk for svar!
Har du noen direkte mailadresse til dem? Finner ikke, bare den kontaktlinken som er på siden deres. Synes det er veldig rart at jeg ikke hører noe tilbake fra dem...

Gammel 14-12-10, 22:12   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg brukte order@limebeauty.com. Fikk svar etter mindre enn et døgn.

Gammel 14-12-10, 22:27   #5
Silver
Aktiv

Standard

Ok, da skal jeg prøve der! Takk igjen

Gammel 14-12-10, 22:44   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å.. Det var jo ganske billig med I.d der... Men jeg kjenner jeg er noe skeptisk til å bestille..
Sifra om hvordan det går Metallica?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 13:45   #7
Silver
Aktiv

Standard

Det går ikke så bra, ser det ut til dette.
Ingenting skjedt. Har sendt fleire mailer direkte, + meldinger på siden deres, men får ikke svar engang!

Gammel 20-12-10, 21:54   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å, så irriterende med sånne butikker!!! Håper at det ordner seg tilslutt for deg, selv om jeg synes det ser litt mørkt ut når dem ikke engang svarer...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 12:51   #9
Silver
Aktiv

Standard

Fikk den faktisk i posten i romjulen! Altså 6-7 ukers levering....
Mulig juleposten har gjort sitt til at det tok tid.

Men: Kundeservice der har ennå ikke svart meg...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.