Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hørt på kafé

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 21:25   #21
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hørt på cafe

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg syns det er vel så frekt å legge ut sniklyttingen sin på internett.

hahaha... det var en vanlig samtale som man fint fikk med seg når man sto ett par meter unna Ingen privat samtale...

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 21:27   #22
Nip

Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hørt på kafé

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Hæ?

Er det frekt å ikke spise opp noe man har betalt for? Eller er det frekt å ikke tåle alt som serveres?

Det er frekt å be om gratis mat fordi man har eggallergi som om damen som driver cafeen skal passe på andre voksne mennesker allergier, det må de da passe på selv, hadde jo skjønt det om det var noe det "aldri" er egg i, men karbonader? Jeg synes det er rart at ikke folk synes noe sånt er frekt, men er vel derfor man opplever slike ting

Gammel 14-12-10, 21:28   #23
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror du må spesifisere om hun betalte for begge rettene jeg, Nip. Det fremstår litt uklart for oss andre hva som egentlig har skjedd rundt betaling, og det er jo ganske sentralt ift hvorvidt dette er frekt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 21:29   #24
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg tror du må spesifisere om hun betalte for begge rettene jeg, Nip. Det fremstår litt uklart for oss andre hva som egentlig har skjedd rundt betaling, og det er jo ganske sentralt ift hvorvidt dette er frekt.

Neinei, klart ikke hun betalte for siste, da hadde jeg jo ikke ment det var frekt Sorry hvis det kom dårlig frem.

Gammel 14-12-10, 21:33   #25
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Neinei, klart ikke hun betalte for siste, da hadde jeg jo ikke ment det var frekt Sorry hvis det kom dårlig frem.

Tror mange syntes det kom litt dårlig fram siden mange diskuterer hva som egentlig var frekt.
Jeg er helt enig med deg i at man ikke kan forvente ny rett gratis fordi man var allergisk for noe i rett nummer 1.

Gammel 14-12-10, 21:34   #26
Nip

Standard

Endret det jeg, så kommer det bedre frem

Gammel 14-12-10, 21:48   #27
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis det var meg som drev kaféen, hadde jeg servert henne rett nr 2 med et smil, og håpet at de andre kundene la merke til den gode servicen min, heller en den (som noen ville sagt) frekke kunden.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:18   #28
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Er det vanligvis egg i karbonader, da? Ikke i de vi lager.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:24   #29
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Er det vanligvis egg i karbonader, da? Ikke i de vi lager.

Der ikke uvanlig, selv om man ikke trenger å bruke det.
Synes denne kunden kunne ha tilbydt seg å betale måltid nr.2, og så er
det vel vanlig for matallergikere å spørre om hva maten inneholder før man begynner å spise.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:36   #30
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Vet du at hun ikke hadde spurt på forhånd da? eller opplyst den som stod der på forhånd?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:36   #31
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hvis det var meg som drev kaféen, hadde jeg servert henne rett nr 2 med et smil, og håpet at de andre kundene la merke til den gode servicen min, heller en den (som noen ville sagt) frekke kunden.

Nå driver ikke jeg den kafeen, men ville nok gjort som henne, men tenkt mitt. Som hun også kanskje gjorde...

Gammel 14-12-10, 22:49   #32
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg syns ikke det har uklart. Vrangbriller heter det.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:51   #33
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Jeg overhørte en kunde på cafe og synes dette var veldig frekt av kunden...

Damen spurte om det var egg i karbonaden hun hadde bestilt (og begynt å spise av), og ja det var det jo (ikke helt uventet når det er hjemmelaget mat der og det var kjøttkake. ? Vel, så spør hun om hun kan få noe annet istedet for, da suppe. Ehh.. joda det kunne hun jo få da. (Hun betalte ikke for rett 2)

Er ikke dette bare frekt? Har du eggallergi spør du jo før du har spist endel av maten.
Så tok hun seg suppe, med 2 brødskiver OG spiste opp salaten som tilhørte karbonaden hun hadde bestilt.

Djiises...

Og du er 100 % sikker på at damen ikke spurte om egg før hun bestilte?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:52   #34
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg syns ikke det har uklart. Vrangbriller heter det.

Hæ? Jeg er ikke vrang, jeg lurte helt oppriktig og ut fra svarene til flere andre, var det flere som lurte. Men jeg lurer ikke nå mer.

Gammel 14-12-10, 22:56   #35
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sa ikke at du var vrang.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 23:01   #36
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Og du er 100 % sikker på at damen ikke spurte om egg før hun bestilte?

Jeg er ihvertfall 100% sikker på at det finnes frekke, uhøflige og ubetenksomme, selvsentrerte folk der ute som fint kunne finne på "å plutselig komme på" eggallergi etter at man har spist av maten og deretter forlange nytt måltid gratis.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 23:10   #37
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg er ihvertfall 100% sikker på at det finnes frekke, uhøflige og ubetenksomme, selvsentrerte folk der ute som fint kunne finne på "å plutselig komme på" eggallergi etter at man har spist av maten og deretter forlange nytt måltid gratis.

Også kalt svigermor.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 23:11   #38
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Vet du at hun ikke hadde spurt på forhånd da? eller opplyst den som stod der på forhånd?

Nettopp. Jeg spiser ikke noe med gluten i og sier alltid i fra, men det hender titt og ofte at jeg får med brød, selv om det ikke står oppgitt på menyen, til og med at brødet er lagt oppå/inntil maten (som oftest salat). Står det at det er brød til, sier jeg at jeg ikke skal ha det, men det skjer jo at de på kjøkkenet legger det på likevel.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 23:12   #39
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Også kalt svigermor.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 23:20   #40
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått ny mat på kafé etter at jeg fikk reker som jeg ikke likte. Det var ikke noe galt med rekene, men de smakte ikke godt - laken var for sterk for meg. Jeg fikk en baguett eller noe med et annet pålegg, og betalte ikke ekstra for dette. Det har ingenting med allergi eller dårlig mat å gjøre, bare at det ikke smakte som

God service, som jeg fikk ved å si fra på en hyggelig måte.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.