Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger virkelig flere

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-10, 16:31   #381
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger virkelig flere

Gammel klassiker til glede for nye lesere:

Did you hear about the fire down at the circus? It was intense.

Gammel 09-12-10, 16:37   #382
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Ah. Jeg merker at jeg bare at tråder sporer totalt av og får lov til det.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 16:49   #383
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Gammel klassiker til glede for nye lesere:

Did you hear about the fire down at the circus? It was intense.

Æh. Please explain, dear? /

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 16:52   #384
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Æh. Please explain, dear? /

In tents, kanskje?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 16:54   #385
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah.

Gammel 09-12-10, 17:50   #386
Albertine
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 18:06   #387
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Nå synas eg dykkar har gløymt,
ja, eg følar meg reitn gjøymt!
Eg sa da noko om kva eg var kvalifiserte for,
nemlig å få komme inn der alle hemmelighetane var gjøymt
Er dykk alle berre ein gjeng med skrøymt?

: prøver å dra en rine:

Jeg skulle jo ikke ha grønne prikker ( man takk for de jeg fikk ) men tilgang til M2!! Har vært kvalifisert lenge!!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:25   #388
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huff og huff, for en gjeng!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:27   #389
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Huff og huff, for en gjeng!

Hvem tenker du på?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:30   #390
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Hvem tenker du på?

Jeg tenker at hun var negativ, og da blir det ganske opplagt at hun tenkte på "alle dere andre enn Lille meg".

Gammel 14-12-10, 22:35   #391
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg tenker at hun var negativ, og da blir det ganske opplagt at hun tenkte på "alle dere andre enn Lille meg".

Det var ikke så opplagt for meg, så jeg venter på svar fra iben selv.

Gammel 14-12-10, 22:43   #392
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

popkorn??

Gammel 14-12-10, 22:46   #393
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Det var ikke så opplagt for meg, så jeg venter på svar fra iben selv.

Pft! Jeg har allerede sendt prikk til iben og bedt alle i min gjeng om å gjøre det samme, så jeg er ganske så sikker på at jeg har henne på min side her, altså!

Gammel 14-12-10, 22:49   #394
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

:rasler med sabelen og ser seg over skulderen etter det som måtte være en gjeng:

Gammel 14-12-10, 22:51   #395
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

:rasler med sabelen og ser seg over skulderen etter det som måtte være en gjeng:

Aiai. Dette må da være invitasjon til et frontalangrep? :maner til kamp:

(Jeg er litt på den der om at angrep er det beste forsvar, så nå syns jeg at det er på tide at du forstår at angrepet mitt er i sannhet et supert forsvar, Heiko, slik at du trekker deg. )

Gammel 14-12-10, 22:53   #396
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Aldri!

Gammel 14-12-10, 22:58   #397
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Aldri!

Hjelp! Du har jo en sabel!

Gammel 15-12-10, 11:31   #398
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hjelp! Du har jo en sabel!

Næh. Det der er en nun-chak.

Gammel 15-12-10, 11:44   #399
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg synes egentlig at det er litt merkelig at den smileyen heter "samurai", skal ikke de egentlig ha sånne kule sverd?

Gammel 15-12-10, 12:44   #400
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Det er kjempeteit at den smileyen heter samurai.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.