Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger virkelig flere

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-10, 12:48   #401
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Jeg trenger virkelig flere

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

:rasler med sabelen og ser seg over skulderen etter det som måtte være en gjeng:

: Stiller meg opp bak Heiko: :gjengmedlem:

Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 13:06   #402
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Driver ikke samuraier også med munchucks, da?

Gammel 15-12-10, 13:23   #403
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Driver ikke samuraier også med munchucks, da?

Nei, det tror jeg virkelig ikke. Nunchaku, tonfa og sånne ting er vel bondevåpen. Samuraiene brukte vel mest sverd og kniver av forskjellige lengder.

Gammel 15-12-10, 14:00   #404
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Å ja. Jeg har store huller i kunnskapen på det feltet.

Gammel 15-12-10, 14:05   #405
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Å ja. Jeg har store huller i kunnskapen på det feltet.

Våpenfaglig veldig svakt ja, jolie. Skulle tro du aldri hadde interessert deg for middelaldersk japansk våpenteknologi faktisk.

Gammel 15-12-10, 14:06   #406
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Våpenfaglig veldig svakt ja, jolie. Skulle tro du aldri hadde interessert deg for middelaldersk japansk våpenteknologi faktisk.

Det er da ikke middelaldersk? Jeg har sett dette på film jeg altså. De kunne ikke spille inn filmer i middelalderen. :forklarer:

Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 14:10   #407
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det er da ikke middelaldersk? Jeg har sett dette på film jeg altså. De kunne ikke spille inn filmer i middelalderen. :forklarer:

Men da var det sikkert spillefilm og det er fantasi skjønner du. Sikkert ikke dokumentar du så.

Gammel 15-12-10, 14:13   #408
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er et sykt, sykt menneske som har fantasert seg frem til Tom Cruise som samurai.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 14:18   #409
Slettet bruker
Passiv

Standard

Men da var det sikkert spillefilm og det er fantasi skjønner du. Sikkert ikke dokumentar du så.

Det virket veldig ekte altså. Mener du at de hadde kledd seg ut eller bare tulla? Hvem gjør sånt'a?

Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 14:20   #410
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er et sykt, sykt menneske som har fantasert seg frem til Tom Cruise som samurai.

Er det nå jeg skal bekjenne at jeg hylgråt av Den Siste Samurai? Så mye at jeg måtte stappe skjerfet med i halsen og gjemme meg i armkroken til mannen. I ettertid har det vist seg at jeg var gravid, og jeg gremmes hver gang jeg tenker på det i ettertid.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 14:21   #411
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det virket veldig ekte altså. Mener du at de hadde kledd seg ut eller bare tulla? Hvem gjør sånt'a?

Som Mavis sier: "Et sykt, sykt menneske som har fantasert seg frem til Tom Cruise som samurai."

Gammel 15-12-10, 14:22   #412
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Er det nå jeg skal bekjenne at jeg hylgråt av Den Siste Samurai? Så mye at jeg måtte stappe skjerfet med i halsen og gjemme meg i armkroken til mannen. I ettertid har det vist seg at jeg var gravid, og jeg gremmes hver gang jeg tenker på det i ettertid.

Graviditet er den eneste forklaringen jeg hadde godtatt. Eventuelt monster-PMS.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 14:28   #413
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Gammel 15-12-10, 14:31   #414
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Det var vel ganske spot on, det.

Gammel 15-12-10, 14:39   #415
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det tror jeg virkelig ikke. Nunchaku, tonfa og sånne ting er vel bondevåpen. Samuraiene brukte vel mest sverd og kniver av forskjellige lengder.

Spør du Arne Treholt så er alle våpen pinglete. Ninjaer bruker pur tankekraft og en og annen røykbombe, de.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 14:53   #416
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barnet har tatt testen: Er din mor en ninja? på legosidene. Jeg er desverre ikke det. Han er mer usikker på sin far.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 15:04   #417
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Hvordan kommer det til å gå med ninjaene hvis det blir alvor av niqab-forbudet, egentlig?

Gammel 15-12-10, 15:08   #418
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Hvordan kommer det til å gå med ninjaene hvis det blir alvor av niqab-forbudet, egentlig?

Det vil vi aldri få vite. Vi ser de uansett ikke.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 15:10   #419
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Graviditet er den eneste forklaringen jeg hadde godtatt. Eventuelt monster-PMS.

Jeg hadde (til min store overraskelse og forundring) tårer i øynenene og stor klump i halsen da jeg så den her om dagen, og kan heldigvis skylde på PMS.

Gammel 15-12-10, 16:25   #420
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Hvem tenker du på?

Tenker på at denne tråden har utartet seg i uante retninger..

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.