|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sviiisj!!
|
![]() Kaninas naturlig glutenfrie, improviserte klæsje-rundstykkerEn slags oppskrift:
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Kaninas naturlig glutenfrie, improviserte klæsje-rundstykker..og jeg har kjøpt alle disse rare melsortene hos www.allergimat.no, og faktisk på Rema.
![]() |
#3 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Kaninas naturlig glutenfrie, improviserte klæsje-rundstykkerDisse skal definitivt prøves om vi må tilbake på glutenfritt.
![]() |
#6 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaninas naturlig glutenfrie, improviserte klæsje-rundstykkerein god del av dette har eg i hus |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kaninas naturlig glutenfrie, improviserte klæsje-rundstykkerJeg har slitt med å få til gode glutenfrie rundstykker, så kanskje jeg skal teste disse! Men uten sukker i så fall, får se om de hever da.
![]() |
#8 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaninas naturlig glutenfrie, improviserte klæsje-rundstykkerDet eg har syns var vanskelig med glutenfrie rundstykker er å få dei mjuke og luftige. Brød har vore enklare faktisk. Noko har eg sjølvsagt gjort feil da |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Kaninas naturlig glutenfrie, improviserte klæsje-rundstykker
Samme her, de blir bare tunge. Men skal teste disse!
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Kaninas naturlig glutenfrie, improviserte klæsje-rundstykkerJeg har stor effekt av å bruke litt johannesbrødkjernemel ift dette med luftigheten - virker som det binder og gir elastisitet på en måte |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Sviiisj!!
|
Meningen er jo at sukkeret blir borte i gjæringsposessen, da. Så om du bare har oppi en teskje så kan det jo hende at det er nok, samtidig som det ikke blir noe igjen til deg?
![]() |
#12 |
Sviiisj!!
|
Jeg synes brød er vanskeligere, det blir ofte sånne store luftlommer inni.
![]() |
|
|